7 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook. Mijn dochter is inmiddels 8 maanden maar vind het ook nog steeds niks. Ik blijf het gewoon elke dag/om de dag proberen.

2 jaar geleden

Ik doop het in babythee, aanrader! De mijne vond t bij de eerste keer gelijk lekker en dan krijgen ze t makkelijker weg

2 jaar geleden

Hier ook! Geprobeerd met 6 maanden, ze bleef er echt in hangen leek het, ze liep rood aan en traanogen. Nu begonnen met maïs puffs, van die stengels die meteen smelten, dit ging goed, maar gisteren opeens ook kokhalzen bij het laatste stukje, ik word er zo bang van. Over een week is ze 8 maanden, ik merk dat er minder behoefte is aan melk, dus wil even kijken of ik een vervanger van brood kan geven voorlopig.

2 jaar geleden

Onze meid 7,5 maand. Eet alles. Ze pakt alles uit mijn handen om het zelf te eten. Behalve brood! Brood wil ze niet en is gelijk kokhalzen. Verder wil ze alles eten! Echt werkelijk alles!

2 jaar geleden

je moet het nat maken, dat had ik in je andere topic al gezegd, het kan een te vaste structuur hebben nog voor je kindje 😄

2 jaar geleden

Ik heb vaak beetje melk en dip het daarin en dan in haar wang zakje alsnog kokhalst me dochter soms maar dat hoort ervij

2 jaar geleden

Misschien ander soort brood en/of beleg proberen