6 Reacties

één jaar geleden

Heb je al contact gehad met een slaaptrainer of een arts? Als hij er helemaal van moet spugen zit het wellicht toch dieper dat je denkt/hoopt. Iniedergeval heel veel sterkte. Jij kan dit mama!

één jaar geleden

Reactie op Cribedidar

Heb je al contact gehad met een slaaptrainer of een arts? Als hij er helema ...
Slaaptrainer zit ik nu ook aan te denken, arts niet geprobeerd

één jaar geleden

Misschien klinkt het een beetje vergezocht. Het zou kunnen dat z'n bed op de verkeerde plek staat, dat daar negatieve energie is. Als je de mogelijkheid heb, kun je proberen z'n bed ergens anders neer te zetten. Eventueel z'n bed bij jullie op de slaapkamer zetten, als die daar niet al staat.

één jaar geleden

Reactie op MamaVanKris

Misschien klinkt het een beetje vergezocht. Het zou kunnen dat z'n bed op d ...
Ja ik hoorde dit ook inderdaad, heb zijn ledikant nu op onze kamer gezet. Ga het daar eens proberen.

één jaar geleden

Reactie op noortje19

Ja ik hoorde dit ook inderdaad, heb zijn ledikant nu op onze kamer gezet. G ...
Fijn dat je de mogelijkheid hebt. Je kan ook proberen om positieve associaties te creëren met z'n bed. Dus er een beetje in spelen, of iets. Onze zoon ging een tijdje krijsen als we hem in bed legde. Toen hebben we de zijkant van z'n ledikant er uit gehaald, zodat hij niet meer "opgesloten" zat. Toen ging het gelijk weer beter.

één jaar geleden

Reactie op MamaVanKris

Fijn dat je de mogelijkheid hebt. Je kan ook proberen om positieve associat ...
Heb ik ook geprobeerd haha zijkant is er uit maar alsnog, ik ga morgen eens kijken hoe het gaat met bij ons op de kamer. We zijn nu weekendje weg