7 Reacties

5 jaar geleden

Oh jij ook al.. ik ook ben 13+2 weken en heb zo geen zin in eten.. probeer steeds maar een beetje te eten en dan zie ik wel.. hopelijk wordt het beter.

5 jaar geleden

Ik heb nu ook minder trek en merk ook dat ik sneller vol zit, dus kan nu minder tegelijkertijd eten. Probeer nu vaker een stuk fruit of iets kleins tussendoor te eten.

5 jaar geleden

Dit is zo herkenbaar 馃槰 hoop ook dat het gauw weer beter word, dit is ook niet alles.

5 jaar geleden

Ik ook, vertelde daarstraks nog aan mijn man, zeker de avond eten. Voel mij direkt vol en heb geen honger meer.

5 jaar geleden

Ik heb al vanaf het begin weinig eetlust, wordt ook nog niet echt beter. Pak dan ook fruit of yoghurt/kwark tussendoor om toch iets binnen te krijgen..

5 jaar geleden

Ik heb weinig eetlust, in de ochtend kan ik nog wel goed ontbijten. In de middag werk ik van 13 tot 17 zonder pauze, dus dan eet ik ook niet ( wel even ervoor ). Thuis hoop ik dan voldoende te kunnen eten, maar na een paar happen ben ik vol馃槬. Ik ben inmiddels 12+6 dagen.

5 jaar geleden

Dit heb ik ook, maar eigenlijk al vanaf begin zwangerschap dus nu al een week of 4 ik hoopte juist dat het met 12 weken beter zou worden haha. Nog 2 weken dus. Nou ja we zien wel