35 Reacties
5 jaar geleden
Volgens mij kun je gewoon de verloskundige bellen en die kun je dan de foto sturen. Die weten vaak wel wat er aan de hand is!
5 jaar geleden
nou ga je toch niet hele nacht / weekend mee zitten en afwachten, bellen meis hup ❤️
5 jaar geleden
De verloskundige is er voor jou. Juist als je twijfelt of onzeker bent. In dit geval, meteen bellen! X
5 jaar geleden
Ik heb gebeld. Mijn verloskundige zei dat het niet perse een miskraam hoeft te zijn, maar een oude bloedprop die zich losmaakt van de baarmoeder. Vooral omdat het bloeden bij alleen gisteren bleef en verder is gestopt en ik verder geen krampen heb, ook niet daarvoor of daarna. Ik had de prop gisteren natuurlijk ook bestudeerd en zag geen kleine foetus of iets wat daar op leek. Ze zei dat ik dat wel had moeten zien of gemerkt had anders, als je tussen de 7-8 weken bent. Ik moest de komende 24 uur even alles in de gaten houden en dan terugbellen. Ik heb haar wel foto doorgestuurd, die gaat ze nog beoordelen.
5 jaar geleden
Lief dat jullie het vragen. Het gaat op zich wel goed. Ik blijf wel bruin bloed verliezen. De verloskundige zei dat dit normaal is. Toch maak ik me wel een beetje zorgen. Het is alsof ik mij niet meer zwanger voel. Maar dat zit vooral in mijn hoofd, denk ik. Ik heb dinsdag een intake gesprek. Ik ga denk ik toch vragen of ik nog een scan mag. Mijn termijnecho is pas op 8 maart. Dat zou betekenen dat ik nog 3 weken met dit gevoel rond moet lopen, twijfelend of alles wel goed is.
5 jaar geleden
Reactie op flower166
Lief dat jullie het vragen. Het gaat op zich wel goed. Ik blijf wel bruin b ...
Meid ik zou indd vragen of je eerder terecht kan omdat het je niet lekker zit en je je zorgen maakt dan zou je gewoon langs kunnen komen hoor! Sterkte en heb vertrouwen in je lichaam dat t goed moet komen🌹❤🙏