9 Reacties

2 jaar geleden

Hoeft niks te betekenen. Streep is zwanger. Vaak heeft je middag urine minder hcg dan in de ochtend. Zeker in het begin van de zwangerschap. Miskraam is het pas echt als je gaat bloeden.

2 jaar geleden

Maar heb vrijdag tot vanmorgen wat bloed verlies gehad niet heel erg beetje

2 jaar geleden

Reactie op nicci-nicolle

Hoeft niks te betekenen. Streep is zwanger. Vaak heeft je middag urine min ...
Ik heb wel wat bloed verlies gehad maar geen stotsels

2 jaar geleden

Reactie op meisje23

Maar heb vrijdag tot vanmorgen wat bloed verlies gehad niet heel erg beetje ...
Kan innestelingsbloed zijn. Gewoon even afwachten of de baby zich nestelt

2 jaar geleden

Reactie op meisje23

Ik heb wel wat bloed verlies gehad maar geen stotsels
Misschien niet wat je wil horen, maar op deze termijn kan het ook gewoon lijken op ongesteldheid. Er is geen zinnig woord over te zeggen. Alleen afwachten. Als je weer blanco test dan is het sowieso een miskraam. Je kan de verloskundige sowieso bellen om te kijken of er ‘wat’ zit. Althans bij mij deden ze dat wel.

2 jaar geleden

Reactie op Momo96

Misschien niet wat je wil horen, maar op deze termijn kan het ook gewoon li ...
Met wat tussen aanhalingstekens bedoel ik een holte/vruchtzak etc

2 jaar geleden

Lieve dame, ik snap je onzekerheid maar echt niemand hier kan je een zinnig antwoord geven. Test over een paar dagen nog een keer en bel een verloskundige en/of arts. ♡

2 jaar geleden

Wat ook kan is 2 keer bloed laten trekken met enkele dagen tussen bij HA ofzo. Ik dacht als de hormonenspiegel stijgt dat het een zwangerschap is, als het daalt is het aan het afbreken. Toch in het begin van de zwangerschap.

2 jaar geleden

De eerste keer bij mij ging ook zo. Werd lichter ipv donkerder. Dat werd helaas een miskraam. Ik duim voor je dat het bij jou wel goed gaat.