16 Reacties

5 jaar geleden

Ik word ook heel misselijk van de vitaminepillen, ik neem ze ook pas in als ik net en genoeg gegeten heb.. Dan gaat het wel..

5 jaar geleden

Ik ben er niet misselijk door maar ik vind die van de Kruidvat wel super erg stinken🤮

5 jaar geleden

Ik heb dat ook van die davitamon mama compelete... Ik ben daar nu mee gestopt en ben meteen niet meer misselijk... Heel appart... Dacht dat aan mij lag, maar gelukkig zijn er meer dus!

5 jaar geleden

Hii ik had van de gynaecoloog begrepen dat deze inderdaad zwaar op de maag kunnen liggen enkel nemen als je goed gegeten hebt anders kan je er heel de dag last van hebben

5 jaar geleden

Heel herkenbaar! Ook ik neem davitamon en voel me de hele dag zo misselijk en beroerd. Het maakt voor mij niet of ik het inneem na eten. Heb het 1 dag overgeslagen en merkte meteen verschil. Nu op zoek naar alternatieven.

5 jaar geleden

Hier t zelfde, voel me al weken beroerd! Nu gestopt met de Vitamine pillen en voel me een stuk beter! Dan maar uit voeding de nodige vitamines halen!

5 jaar geleden

Ik heb dat ook gehad. Had het gevoel dat ik altijd kotste door die vitamines. Het kan zijn dat je teveel van een bepaalde vitamines binnen krijgt. Volgens mij kan je al stoppen met foliumzuur etc en gewoon het lekker bij vit d houden. Al zou ik sowieso eerder het advies opvolgen van een huisarts/verloskundige

5 jaar geleden

Reactie op lovebaby11432

Ik heb dat ook gehad. Had het gevoel dat ik altijd kotste door die vitamine ...
En vooral gewoon gevarieerd eten daar haal je al heel veel uit!

5 jaar geleden

Reactie op Masuku

Ik heb dat ook van die davitamon mama compelete... Ik ben daar nu mee gesto ...
God zij dank, ik vond mezelf al een slechte moeder want ik ben ook gestopt, omdat ik er dus ook zo ziek van word!

5 jaar geleden

Ja hier hetzelfde. Had het niet bij alleen foliumzuur tabletjes, dus ben nu van de zwanger multi weer terug naar alleen de foliumzuur.

5 jaar geleden

Ja! Heb ik ook gehad, met de zwangerschapsvitamines van Etos. Misselijkheid was weg zodra ik ermee stopte. Je zou ze van de kruidvat kunnen proberen?

5 jaar geleden

Ik heb die van Laveen growing bubz. Wordt e rook misselijk van sochtends. Bij mij hielp het erg ze pas na 't avond eten in te nemen op een volle maag

5 jaar geleden

Yes, ik ook!!!

5 jaar geleden

Nog nooit last van gehad... ik neem deze... maar die zijn wel erg duur 🙈! Nu ik ga er vanuit dat je lichaam zelf aangeeft wat goed is en wat niet, dus schuldig voelen hoeft niet. Luister maar gewoon naar je lichaam.

5 jaar geleden

Nog nooit last van gehad... ik neem deze... maar die zijn wel erg duur 🙈! Nu ik ga er vanuit dat je lichaam zelf aangeeft wat goed is en wat niet, dus schuldig voelen hoeft niet. Luister maar gewoon naar je lichaam.

5 jaar geleden

Jep hier hetzelfde gehad met de Orthica prena fem. Was er al mee gestart voordat ik zwanger was, dus daardoor wist ik ‘gelukkig’ meteen dat het door de pillen kwam. Toen meteen gewisseld naar Zwanger compleet van Essential Organics. Een zwangerschap vraagt veel van je lichaam en van bepaalde vitaminereserves, dus ik vind het wel fijn om vitamines te blijven slikken ook al eet ik prima.