Dag dames,
Ik ben 13 weken zwanger, en ik was vanaf week 5 de hele dag misselijk.Het was verschrikkelijk!! En 4 dagen geleden stopte ik met het slikken van de pilletjes van Davitamon en plotseling was de misselijkheid helemaal weg! Nadat ik het weer begon te slikken, moest ik weer overgeven en was erg misselijk. Kan het echt zo zijn dat ik door de vitaminen zo misselijk ben? Zo ja.. welke vitaminen raden jullie mij wel aan?
Ik heb dat ook van die davitamon mama compelete... Ik ben daar nu mee gestopt en ben meteen niet meer misselijk... Heel appart... Dacht dat aan mij lag, maar gelukkig zijn er meer dus!
Hii ik had van de gynaecoloog begrepen dat deze inderdaad zwaar op de maag kunnen liggen enkel nemen als je goed gegeten hebt anders kan je er heel de dag last van hebben
Heel herkenbaar! Ook ik neem davitamon en voel me de hele dag zo misselijk en beroerd. Het maakt voor mij niet of ik het inneem na eten. Heb het 1 dag overgeslagen en merkte meteen verschil. Nu op zoek naar alternatieven.
Ik heb dat ook gehad. Had het gevoel dat ik altijd kotste door die vitamines. Het kan zijn dat je teveel van een bepaalde vitamines binnen krijgt. Volgens mij kan je al stoppen met foliumzuur etc en gewoon het lekker bij vit d houden. Al zou ik sowieso eerder het advies opvolgen van een huisarts/verloskundige
Nog nooit last van gehad... ik neem deze... maar die zijn wel erg duur 🙈!
Nu ik ga er vanuit dat je lichaam zelf aangeeft wat goed is en wat niet, dus schuldig voelen hoeft niet. Luister maar gewoon naar je lichaam.
Nog nooit last van gehad... ik neem deze... maar die zijn wel erg duur 🙈!
Nu ik ga er vanuit dat je lichaam zelf aangeeft wat goed is en wat niet, dus schuldig voelen hoeft niet. Luister maar gewoon naar je lichaam.
Jep hier hetzelfde gehad met de Orthica prena fem. Was er al mee gestart voordat ik zwanger was, dus daardoor wist ik ‘gelukkig’ meteen dat het door de pillen kwam. Toen meteen gewisseld naar Zwanger compleet van Essential Organics. Een zwangerschap vraagt veel van je lichaam en van bepaalde vitaminereserves, dus ik vind het wel fijn om vitamines te blijven slikken ook al eet ik prima.