11 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg! Ik kolf elke avond een keer ivm paar keer borstontsteking gehad. Maar ik gebruik de melk daarvan nauwelijks en mijn vriezer wordt alsmaar voller en voller…

2 jaar geleden

Hoi allemaal, Het is niet toegestaan om Facebook groepen te delen. Daarom heb ik een reactie verwijderd. Ik raad je aan om dit even na te vragen bij je verloskundige, die weten meestal wel wat plekjes. Groetjes, Lindsey

2 jaar geleden

Toevallig weet ik dat de Kolfwinkel waar ik ben geweest wat dingen er over online heeft staan: https://moedermelknetwerk.nl/donormelk Succes! Echt lief dat jullie (ook Nathaliewars) dat willen doen 😃

2 jaar geleden

Je kan het gebruiken in bad + voorjezelf onder de douch

2 jaar geleden

Er is op Facebook een groep voor donatie van moedermelk. Daar heb ik ook een donor gevonden voor mijn dochter met koemelkallergie.

2 jaar geleden

Borstvoeding donormelk heet het

2 jaar geleden

Reactie op Jacq-eline

Er is op Facebook een groep voor donatie van moedermelk. Daar heb ik ook ee ...
Breng je dat melk rechtsstreeks naar de doner of komt daar een tussenpersoon bij kijken, hoe gaat allemaal?

2 jaar geleden

Reactie op Manchester

Breng je dat melk rechtsstreeks naar de doner of komt daar een tussenpersoo ...
Ik heb een oproep geplaatst met de vraag of er iemand uit mijn regio wat gekolfde melk over heeft. Het zijn gewoon moeders onderling op deze fb groep voor zover ik weet, hier komt geen tussenpersoon aan te pas.

2 jaar geleden

Vaak gaat het om ingevroren melk wat men over heeft. Dit haal je dan op in een koelbox oid.