Wie heeft weleens moedermelk gedruppeld in de oren of ogen van jouw andere kind of iemand anders? Heeft dit geholpen? Ik heb het gegeven aan een neefje van mij van 3 die een oorontsteking heeft, ben benieuwd...
om dit vind ik het zo jammer dat ik geen borstvoeding kan geven... mijn meisje is snotverkouden en zou haar zo graag een druppel borstvoeding willen geven om te helpen maar dat gaat dus niet... ze is echt benauwd van der snotneus... en ze is al 5 weken verkouden ofzo...
om dit vind ik het zo jammer dat ik geen borstvoeding kan geven... mijn mei ...
Woon je niet toevallig in de buurt van iemand die borstvoeding geeft? Persoonlijk zou ik het geen enkel probleem vinden om voor een dergelijk doel wat melk af te kolven.
Ja ik heb dat gedaan bij mijn zoontje toen was ik net bevallen van mijn dochtertje. Het helpt wel. De kraamzorg zei het tegen mij.
Maar je kan ook gewoon een wattenschijfje beetje nat maken met lauw water en baby shampoo en dan het oog daarmee schoonmaken. Mijn zoontje heeft 2 keer een oogontsteking gehad toen hij wat kleiner en paar maanden geleden nog een keer.
Ik heb 3 weken geleden bij mijn zoontje van 2 een poging gewaagd om het live in zn oog te sprietsen...
Hele gezicht vol met spettertjes en de ogen kneep hij dicht dus er zit nauwelijks iets in.
Had wel een hilarisch giechelende zoon! Hebben ons kostelijk geamuseerd :)
Uiteindelijk toch maar een zalfje. (Was echt ontstoken met veel pus)
T is zeker de moeite waard om te proberen!
Ik heb mijn eigen ontstoken oog verholpen met moedermelk. Normaal liep ik er wel een week mee rond. Nu was het na 3 dagen verdwenen. Ik vind het geweldig.