15 Reacties

4 jaar geleden

Zo vaak gedaan, en werkt als een tiet. Ook bij pijn. Mijn borsten hebben magische krachten volgens m'n oudste, is supercute en leuk om te zien

4 jaar geleden

om dit vind ik het zo jammer dat ik geen borstvoeding kan geven... mijn meisje is snotverkouden en zou haar zo graag een druppel borstvoeding willen geven om te helpen maar dat gaat dus niet... ze is echt benauwd van der snotneus... en ze is al 5 weken verkouden ofzo...

4 jaar geleden

Reactie op Liesjeee

om dit vind ik het zo jammer dat ik geen borstvoeding kan geven... mijn mei ...
Woon je niet toevallig in de buurt van iemand die borstvoeding geeft? Persoonlijk zou ik het geen enkel probleem vinden om voor een dergelijk doel wat melk af te kolven.

4 jaar geleden

Ja ik heb dat gedaan bij mijn zoontje toen was ik net bevallen van mijn dochtertje. Het helpt wel. De kraamzorg zei het tegen mij. Maar je kan ook gewoon een wattenschijfje beetje nat maken met lauw water en baby shampoo en dan het oog daarmee schoonmaken. Mijn zoontje heeft 2 keer een oogontsteking gehad toen hij wat kleiner en paar maanden geleden nog een keer.

4 jaar geleden

Reactie op ROF

Woon je niet toevallig in de buurt van iemand die borstvoeding geeft? Perso ...
Me 2!!

4 jaar geleden

In een oor mag niet heb ik gehoord.

4 jaar geleden

Lang leve borstvoeding. Heb het al een keer voor ontstoken oogjes gebruikt en nu mijn zoontje verkouden is druppel ik het in zijn neus.

4 jaar geleden

Reactie op ROF

Woon je niet toevallig in de buurt van iemand die borstvoeding geeft? Perso ...
aaahh dat is zo lief ik zou niet weten... ik ken niemand die borstvoeding geeft...

4 jaar geleden

Reactie op Layyehn

Me 2!!
ssuupppeerrr lliieefff🙏🙏🙏🙏

4 jaar geleden

Ik heb 3 weken geleden bij mijn zoontje van 2 een poging gewaagd om het live in zn oog te sprietsen... Hele gezicht vol met spettertjes en de ogen kneep hij dicht dus er zit nauwelijks iets in. Had wel een hilarisch giechelende zoon! Hebben ons kostelijk geamuseerd :) Uiteindelijk toch maar een zalfje. (Was echt ontstoken met veel pus) T is zeker de moeite waard om te proberen!

4 jaar geleden

Reactie op Liesjeee

aaahh dat is zo lief ik zou niet weten... ik ken niemand die borstvoeding g ...
Ik weet niet waar jij woont, maar ik woon in de buurt van Arnhem

4 jaar geleden

Jazeker! In het oogje…… echt een wondermiddel 🍀

4 jaar geleden

Reactie op Liesjeee

om dit vind ik het zo jammer dat ik geen borstvoeding kan geven... mijn mei ...
Hier een adresje in Assen als je daar toevallig woont. Geen enkel probleem om wat melk te delen voor om je kindje te helpen.

4 jaar geleden

Ik heb mijn eigen ontstoken oog verholpen met moedermelk. Normaal liep ik er wel een week mee rond. Nu was het na 3 dagen verdwenen. Ik vind het geweldig.

4 jaar geleden

Ik doe het nu in mn zoontje zn ogen, eerste week ook gedaan toen hij wat pusoogjes had. Lijkt te helpen! Wondermiddel is t