15 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb van mijn man een moedermelksieraad gekregen toen ik hier na 5 maanden exclusief kolven mee stopte. Hij kocht het sieraad online bij 'Jewelsart' in Genk, hij stuurde met de post de melk op en we haalden het zelf af. Ik combineerde de melksteen met de geboortesteen van mijzelf en onze dochter. De prijs hing af van zilver of gouden ketting en kan je vinden op de website.
2 jaar geleden
Ik heb deze ring besteld. Voor ons is de borstvoeding bijna voorbij en dit sieraad heb ik mezelf cadeau gedaan als afsluiter van een mooie periode. 🥰
2 jaar geleden
Ik heb een sieraad laten maken bij tante taat. Echt heel blij mee. Ik heb een half jaar borstvoeding gegeven en dat vond ik voor mij zo’n prestatie. Ik heb gewoon een eigen 5 mm spuitje meegegeven en dat was prima.
Ik heb heel lang getwijfeld tussen een geboortesteen of moedermelk. Maar de steen van oktober (verlate september baby haha) vond ik niet altijd even mooi. Dus misschien wordt de geboortesteen wat voor nummer 2.
Ik heb de ring gekregen als verjaardags/geboorte/gewoon omdat mijn man trots op mij is cadeau. Ik weet wel dat het €125 heeft gekost want ik heb zelf het model uitgekozen 🤭
2 jaar geleden
Reactie op moni-
Super mooi! Mag deze ook nat worden/ onder de douche ermee?
Wat ik heb meegekregen is dat schuren het meest kwaad kan. Dus ring niet om op het strand in verband met zand. Handen wassen kan geen kwaad. Zelf deed ze de ring af met douchen, maar ze kende wel klanten die het deden waar de ring goed blijft (zelf promoot ze het niet voor zwemmen en douchen).
2 jaar geleden
Reactie op Mabos
Hi! Mooie ring! Waar is deze van??
Deze is van moedersmooiste.
2 jaar geleden
Mooie ringen allemaal en wat een bijzonder idee!
Hebben jullie deze online durven bestellen, hoe hebben jullie de ringmaat opgenomen? En is dat goedgekomen?
Ben zelf ook op zoek naar een ring met moedermelk maar heb momenteel weinig tijd om naar een winkel te gaan en te passen enzo.
2 jaar geleden
Reactie op Pippa_
Mooie ringen allemaal en wat een bijzonder idee!
Hebben jullie deze online ...
Bij moedersmooiste kan je een ringetje mee bestellen om 't op te meten.
Zelf moest ik mijn verlovingsring laten repareren en heb toen gevraagd of ze bij Siebels even konden meten welke maat dat was.