325 Reacties
5 jaar geleden
Wij zitten in dezelfde situatie en vinden bijna geen 茅茅n naam echt mooi. Vroeger stond Noah bovenaan onze lijst, maar doordat deze naam zo populair is geworden, valt deze voor ons nu af. Matteo vind ik zelf mooi, maar mijn man helaas niet. We zitten nu aan Nathan te denken, maar inderdaad ook nog niet overtuigd.
5 jaar geleden
Voor mij zoontje vonden we het toen ook erg lastig , we hebben er echt onze tijd voor genomen en zijn steeds opnieuw alles op een rijtje gaan zetten en dingen opnieuw uitspreken om te kijken wat we mooi vonden.
Wij zijn van de Nederlandse namen :)
As er niks overtuigends bij zit dan moet je het nog even tijd geven 馃槜
5 jaar geleden
Sven of Noud vinden wij heel erg leuk. Maar het moet inderdaad wel bij de andere namen passen..
5 jaar geleden
Reactie op Lore_1A
Hoe heet je dochter? Ik vind Oliver en Lewis uit je lijstje heel mooi, maar ...
Mijn dochter heet F茅line
Ja klopt! Lewis vonden we ook leuk maar liefst willen we niet een naam die populair is..
Oh persoonlijk vind ik Marta een hele leuke dan!
5 jaar geleden
Wat een uiteenlopend lijstje met namen.
Wij kijken bijvoorbeeld of het past bij de achternaam en bij de namen van de andere kinderen.
Mijn partner is helemaal weg van een naam. Voldoet aan bovenstaande, maar ik moet er aan wennen. Hahaha. Maar een andere naam kan ik ook niet echt bedenken.
5 jaar geleden
Ohhh wij vinden jongensnamen ook zo lastig!! Meiden namen hadden we bij de eerste al gelijk en was een jongen haha. Uiteindelijk met 37 weken pas de naam gekozen: Kian. Nu zwanger van de tweede.. bij beide het geslacht niet wetende dus weer geen jongensnaam kunnen bedenken馃槀 Loeka word het als we niks anders vinden die vinden we beide wel ok茅.... Offf het word 1 van de meiden namen die unisex is maar vinden we weer minder leuk bij een jongen: Charlie. Hoop zo dat we opeens een naam tegenkomen waarbij we allebei zeggen jaaa dat is hem!!
5 jaar geleden
Persoonlijk vinden wij Laurens, Elias, Liam en Matteo leuk, sommige ook wel passend bij onze dochter haar naam F茅line
Enkel Liam valt af omdat deze in de top 10 staat van meest populaire namen
5 jaar geleden
Ik vind Julius een heeeeeele mooie naam hihi.. zo heet mijn zoon 馃グ Olivier op je lijstje ook mooi! Noah leuk, Sebastien... Maxime.. Luca... ik noem maar wat... ik vind Maxime super leuk ook!! Alleen mijn neefje heet Max en andere neefje Luca haha... dus maar beter dat er nu een meisje krijgen want voor een jongen zou ik t ook zo lastig vinden... voor een meisje nu een prachtige naam met een F 馃馃挅
5 jaar geleden
Elias vind ik de mooiste. Die stond ook op mijn lijstje maar vind mijn vriend niks. Net al Mateo. Olivier had ik ook graag gekozen maar we hebben al een Olivier in onze vriendenkring