13 Reacties

4 jaar geleden

Ja echt rot.. baal er zo enorm van!

4 jaar geleden

Ja ontzettend vervelend wij hebben dus alles gekregen behalve het frame .... dus als er hier iemand het zwarte frame met cognac verkoopt hoor ik het heel graag.

4 jaar geleden

Wij hebben een yoyo gekregen

4 jaar geleden

Reactie op SGDB

Ja ontzettend vervelend wij hebben dus alles gekregen behalve het frame ... ...
Op sommige websites is het nog verkrijgbaar uit de voorraad https://www.pinkorblue.nl/mutsy-frame-icon-black-cognac-reflecterende-wielen-a305885.html Weet niet of dit de juiste is. Maar je kan altijd even googlen. Wij hebben gelukkig de hele kinderwagen binnen. Maar is er geen enkele kans op een doorstart of iets dergelijks? Overname?

4 jaar geleden

pericles crios 3.0 (vind hem stiekem zelfs mooier en beter als de Mutsy Nio die we oorspronkelijk besteld hadden). Zelfde prijs

4 jaar geleden

Ik heb kinderkraft prime 2020 3in1, lijkt me fijne kinderwagen voor zover ik hem binnen heb kunnen uitproberen

4 jaar geleden

Is het echt zo? want ik mis hier alleen nog het frame en reiswieg en die krijg ik in week 36 en week 42 had het besteld bij babydump heb verder niet gehoord dat het niet zou doorgaan

4 jaar geleden

Reactie op Angelina1998

Is het echt zo? want ik mis hier alleen nog het frame en reiswieg en die kr ...
Yep. Ik zou in september de reiswieg en voetenzak nog geleverd krijgen maar dat kunnen ze niet garanderen. Had ook mijn bestelling bij Babydump geplaatst. Je kan ze bellen en navragen hoe het bij jou zit.

4 jaar geleden

Ik kan de Easywalker Harvey aanraden

4 jaar geleden

Vandaag direct naar Babydump gegaan toen ik het hoorde. Ze baalde zelf ook en ik ben super geholpen en kwamen ons zeker tegemoet. Ik heb dus nu de Easywalker Harvey 3 black aangeschaft!

4 jaar geleden

Reactie op Chantall..

Vandaag direct naar Babydump gegaan toen ik het hoorde. Ze baalde zelf ook ...
Ik kijk nu ook naar de EW. Heb je nu iets van korting ofso gekregen?

4 jaar geleden

Ik zou op marktplaats kijken. Wij hebben een mega uitgebreide JOOLZ Day 1 5 jaar geleden gekocht voor meer dan €1000,- inmiddels zie je deze sets voor €300-€500 op marktplaats staan. Echt bizar hoeveel zo’n wagen minder waard wordt. Misschien zit er een goede deal voor je bij. Altijd wel erg tevreden geweest over Joolz. Fijn, hoge wagen.