Hoi mama’s
Ik weet dat dit topic waarschijnlijk al 100x de revue is gepasseerd, maar ik denk toch dat elke situatie net iets anders is. Daarom bij deze…
Ons zoontje is nu 12m oud en slaapt bij ons op de kamer in eigen bedje (waarbij ik hem bij mij in bed neem wanneer hij s nachts wakker wordt).
We hebben tot nu toe telkens naast hem in ons bed gelegen en toen verlegd in eigen bed wanneer hij in slaap viel.
Nu vinden we toch dat het hoog tijd wordt dat hij alleen leert slapen + ik ben doodop om nooit eens een avondje voor onszelf te hebben. (Want dat verleggen lukt 1/3 keer en we zijn zo gemakkelijk 2-3u bezig).
Ik ben een maand geleden ook een nieuwe job begonnen waar ik vaak de avond shift heb.
We doen nu dus de 5-10-15 regel waarbij we telkens gaan zien en terugkeren met 5 minuten erbij.
Nu zijn we deze avond al 55 minuten bezig. Hij is razend en blijft rechtstaan in zn bedje. Ik vind het zooo moeilijk.
Wat moeten we doen ? Toegeven of zo nog doorgaan? Ik vind 1u ook echt lang voor hem om m zo op te winden 😣.
Veel liefs
Vermoeide mama