21 Reacties

4 jaar geleden

Levv is echt een hele mooie orginele naam! Ik zou het doen meis!

4 jaar geleden

Ik vind het ook mooi!

4 jaar geleden

Levv is perfect. Probeer niet te veel aan te trekken van anderen! Ga op je gevoel af. Dingen als "het klopt niet" slaan nergens op, want het is jouw keuze 馃挄

4 jaar geleden

Zeker doen wat je zelf mooi vind!! Maar misschien met 1 V? Vind het een hele leuke naam 馃挋

4 jaar geleden

Super leuke naam juist! Kort en stoer!

4 jaar geleden

Als jij het een mooie naam vind moet je die zeker kiezen! Het is jou kindje. :)

4 jaar geleden

Ik vind het ook echt een leuke naam!

4 jaar geleden

Doen wat jij wilt. Er zal altijd iemand zijn die de naam niet mooi zal vinden. Ik vind het wel een toffe naam.

4 jaar geleden

Ik zag de naam voorbij komen bij youtuber die pas is bevallen juliathingslove haar zoontje heet ook levv

4 jaar geleden

Vind t een hele toffe naam

4 jaar geleden

Helemaal eens met de anderen! Levv is een stoere naam en ook ik vind deze naam leuk. Laat je niet gek maken door anderen en kies de naam die jij kennelijk ook heel leuk vindt 馃憤馃徏!

4 jaar geleden

Ik ben vorige week bevallen van een dochter; Maan Mae. Ook hier hebben mensen hun mening over maar dat boeit ons niks, wij vinden de naam geweldig! Ik vind Levv oprecht echt heel leuk, je hoort t weinig. Ik zou gewoon doen wat jullie mooi vinden!

4 jaar geleden

Hele leuke naam! 馃挋

4 jaar geleden

Hele mooie naam !馃挋 Oudste zoontje van m'n neefje hert zo. Ik moest wel even wennen aan de naam, maar vind het echt wel een mooie naam!
Mooie naam 馃槏

4 jaar geleden

Dank jullie wel! Vannacht om 00:00 begonnen de weeen en na een mega snelle bevalling ben ik om 04;18 trotse moeder geworden van Levv Lewis 鉂わ笍

4 jaar geleden

Dank jullie wel! Vannacht om 00:00 begonnen de weeen en na een mega snelle ...
Wat fijn!! Gefeliciteerd 鉂わ笍 Geniet ervan!

4 jaar geleden

Wat een gave combi ook! Van harte gefeliciteerd

4 jaar geleden

Ah super zeg! Van harte gefeliciteerd!! Hopelijk kun je lekker genieten!

4 jaar geleden

Hele mooie naam 馃挋 en gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!