25 Reacties

2 jaar geleden

overdag fles en schone luier nog even alles aanwijzen leg ik m op ons bed in t midden op mn linkerarm naar me toe gedraaid.. maak nog een geintje (kriebelen /kiekeboe of hij stopt bv zn speen in mijn mond en gaat dan heel erg giechelen) en hij heeft dan zn slaaprups (lelijk ding vd ikea met muziekje en heel veel frummeldraadjes) nog even frummelen en zzzz dan wurm ik me los.. evt overhevelen in zn sleeper dit is 2x overdag savond beetje t zelfde maar dan doe ik zn slaapzak aan en doen we de gordijnen dicht en welterusten wereld tot morgen soms is hij nog heel woke en dan doen we flapjesboek

2 jaar geleden

Reactie op Irisje123

Nou, hier even een update. Slapen gaat ineens veeeel beter! Ik leg haar in ...
wat goed, wat heb je veranderd? van een uur naar 10 minuten is wel een succesverhaal

2 jaar geleden

Reactie op Irisje123

Nou, hier even een update. Slapen gaat ineens veeeel beter! Ik leg haar in ...
Oh wat fijn zeg 馃グ Heb je het idee dat het komt doordat je iets hebt veranderd? Of zou het gewoon een groeimoment zijn?

2 jaar geleden

We zijn al een tijdje bezig met het oefenen om in bed in slaap te vallen. Dus het is niet van de ene op de andere dag gebeurd. Ik merkte dat ik Sara niet meer slapend na de borstvoeding weg kon leggen maar wakker wegleggen was een groot drama. Ik ging dus naast haar ledikant zitten en wiegde haar dan met mn hand op dr heupjes in slaap. Dat duurde dus gewoon een uur ofzo. Op een gegeven moment ben ik er alleen naast gaan zitten en een paar dagen later ben ik gewoon weggaan na een kort slaapritueel. En het lukt nu dus! Ze heeft een paar dagen terug van 7 tot 7 geslapen 馃 Nu is dat dan wel een uitzondering en komt ze nu dan voor 1 a 2 voedingen s鈥檃vonds en s鈥檔achts. Maar ze wordt alleen nog wakker bij trek en niet meer constant tussendoor. Ze lust dus haar slaapcyclussen beter aan elkaar. Happy mommy 馃槍 Ben benieuwd hoe het op vakantie gaat in de tent!