5 Reacties

2 jaar geleden

Geen idee of dat nou met autisme te maken heeft. Dit zijn meer van die dingen waarvan ze later zeggen bij een diagnose misschien zeggen 'oo deed ze dat? Ja zie je...' Het lijkt me meer iets dat ze heeft ontdekt en blijft doen tot ze weer wat anders heeft gevonden

2 jaar geleden

Heb je het idee dat ze het bewust of onbewust doet? Ik zou eerder denken aan een soort spasme of tik? Maar dat is allemaal gissen. Zou er even mee naar de huisarts gaan als het aanhoudt

2 jaar geleden

Reactie op Pippa_

Heb je het idee dat ze het bewust of onbewust doet? Ik zou eerder denken a ...
Ik had het idee dat dit onbewust was maar nu lijkt het dat ze het alleen bij mij doet en niet bij papa of anderen. Als ik naast haar zit of op de arm heb. Verder valt het mij niet op

2 jaar geleden

Hey, ben je er inmiddels al een beetje achter wat het is? :)

2 jaar geleden

Wij hebben de huisarts geraadpleegd, die weet het ook niet. Kunnen van allerlei factoren zijn. Moesten een filmpje maken maarja als je dan net je telefoon in de handen hebt dan is het weer over. Wij zijn nu goed aan het letten op de voeding, of zij genoeg binnen krijgt. Op het kdv eet zij bijna niet. Hebben aangegeven dat zij er echt op moeten letten dat zij genoeg binnen krijgt. Als zij geen brood wilt iets anders aanbieden. Ze heeft het nu niet meer gehad🤷🏼‍♀️