33 Reacties

één jaar geleden

Hoi! Wij hebben hetzelfde probleem. Het enige dat bij ons helpt is 2 luiers over elkaar. Wij doen eerst een normale kruitvat luier en daarover een pampers pants. Ook doen we de romper maar met 1 knoopje dicht zodat de luiers goed uit kunnen zetten. Ons zoontje slaapt op z’n buik dus lekte daar vooral door. Dit helpt nog niet elke nacht maar 8/10 wel!

één jaar geleden

Ik heb nog deze besteld kijken of dat een optie is . Het goede is dat zijn nieren goed werken 😹😹

één jaar geleden

Sina een week deze in gebruik. Mijn zoontje lekte altijd door, maar nu dus sinds een week niet meer!!!!!

één jaar geleden

En luierbroekjes gebruiken voor de nacht en dan een maatje groter dan dat je overdag gebruikt. Werkt heel goed !

één jaar geleden

Luierbroekjes en rompertje open laten werkt hier perfect

één jaar geleden

Reactie op Kylie12

Luierbroekjes en rompertje open laten werkt hier perfect
Hier ook geprobeert , zakt af van zijn kontje alsn de luierbroekje te zwaar wordt .😔

één jaar geleden

Reactie op Ellen113

En luierbroekjes gebruiken voor de nacht en dan een maatje groter dan dat j ...
Dat hebben we ook als eerst geprobeerd

één jaar geleden

Reactie op Aardbeien1989

Sina een week deze in gebruik. Mijn zoontje lekte altijd door, maar nu dus ...
Ja die had ik dus ook besteld , mijn laatste hoop 😭😭

één jaar geleden

Hier ook alles geprobeerd, zo vervelend dat ze nat en koud raken en dus vroeger wakker. Ik probeer minder/geen drinken aan te bieden richting einde dag (niets meer na half 6, op een flesje melk na van 130cc om 19.15). Gaat nu 9 vd 10x goed.

één jaar geleden

Reactie op Iris..

Hoi! Wij hebben hetzelfde probleem. Het enige dat bij ons helpt is 2 luiers ...
Ja dat wilde ik ook zeggen! We doen eerst maat 6 luier en daaroverheen broekluier ook maat 6. Werkt bij ons goed

één jaar geleden

Wij hebben in de nacht een maatje groter luier aan en dan een wollen romper erover heen. Hij lekt nog steeds wel eens door maar doordat het een wollen romper is neemt het wol het vocht op en voelt het niet nat en koud aan op zijn buik en word hij er dus niet wakker van.. wellicht nog een optie als de nacht luier broekjes niet de oplossing zijn 😊

één jaar geleden

Ik gebuikt 1 maat groter pampers luier en doe 2 maten groter romper en wijd zittende pyjama er onderaan. En heb eigenlijk nooit last van lekkende luiers.

één jaar geleden

Wat een drama he!! Hier ook een mannetje die op z'n buik slaapt en helemaal nat wakker werd😭 weken lang!!! Ik heb de broekjes van Pampers baby-dry en dan de night pants. Daarnaast hebben we ook grotere maat rompers! Sinds we dat doen is ie niet meer nat geweest! Hij is vorig weekend bij oma blijven logeren. Die had ik niks uitgelegd over de luiers🤦‍♀️..... dus ze had de broekjes overdag en de normale luier voor de nacht. Wat denk je?! Zeiknat in de ochtend. Ik weet oprecht niet of het de oplossing is. Maar hier wel!

één jaar geleden

Reactie op Mommytobe312

Ik heb nog deze besteld kijken of dat een optie is . Het goede is dat zijn ...
Deze vind ik echt heel fijn! Sinds wij deze hebben EN grotere rompers, is ie niet meer doorgelekt. Ik ben benieuwd hoe het bij jouw kleintje is🙏

één jaar geleden

Reactie op Rfb

Ja dat wilde ik ook zeggen! We doen eerst maat 6 luier en daaroverheen broe ...
Dat is bij ons ook wat nu al een aantal nachten prima werkt 👌

één jaar geleden

Wij gebruiken hier wasbare luiers en daaroverheen een wolbroek die gelanoniseerd is. Die wolbroek is daardoor waterdicht. Vond dit wel echt een uitvinding tegen het doorlekken. Enkel de wolbroek zou ook een optie kunnen zijn. Vond het in het begin wel wennen maar werkt hier fantastisch. Via nappys te koop, ze helpen je ook bij eventuele vragen.

één jaar geleden

Reactie op Kylie12

Luierbroekjes en rompertje open laten werkt hier perfect
Hoi , heb ik gister geprobeerd maar met rompertje open zakt de luierbroekje heel erg als ie nat wordt :(

één jaar geleden

Reactie op Bael92

Hier ook alles geprobeerd, zo vervelend dat ze nat en koud raken en dus vro ...
Toevallig zei mijn vriend dat ook ☺️alleen hij had het over leeftijd van 5-6 jaar maar zou ook een optie zijn

één jaar geleden

Reactie op -Vino-93

Wat een drama he!! Hier ook een mannetje die op z'n buik slaapt en helemaal ...
Morgen worden de night pants geleverd ... Ik ben erg benieuwd

één jaar geleden

Reactie op Mommytobe312

Morgen worden de night pants geleverd ... Ik ben erg benieuwd
Vanmorgen hadden we weer voor het eerst een doorgelekt ongelukje🤭😅 dus kan geen 100% garantie geven!