33 Reacties

茅茅n jaar geleden

Wij hebben maat 6 van Kruidvat voor over dag en pampers baby Dry maat 7 voor de nachten tot nu toe is dit het enige wat bij ons werkt

茅茅n jaar geleden

Ik gebruik maar 5 pampers harmonie En luierbroekje maat 6 van Kruidvat erover heen. Onze zoon is ook een buikslaper het broekje is voor extra bescherming.

茅茅n jaar geleden

Ik gebruik de Luierbroekjes, maar heel soms wordt hij dan ook nat. Zie tips met een luier en dan luierbroekje erover heen, dat ga ik zelf ook maar s proberen

茅茅n jaar geleden

Ons meisje lekt ook heel vaak door. Ze slaapt op haar buik. We hebben vannacht twee luiers in haar normale maat aangedaan, met de 2e achterstevoren. Vanochtend was ze droog 馃檹.

茅茅n jaar geleden

Ik lees heel veel 2 luiers of luier en broekje over elkaar. Maar dat lijkt mij zo niet comfortabel voor die kleine. Wij zijn nu op vakantie en voor de 3e dag op rij natte romper 馃. Vannacht zelfs een pampers wasbare geprobeerd. Zelfde drama ondanks alles goed sluitend enz. Wij gaan straks hier kijken voor maat 5+ of hoe ze dat hier ook noemen. Hij draagt overdag zonder problemen maat 5. Maarja overdag kan ik hem verschonen wanneer nodig 馃槄.

茅茅n jaar geleden

Hier lekt ze niet door in de nacht met Pampers Harmonie maat 5

茅茅n jaar geleden

Wij doen pampers en daarover heen een luierbroekje dan gaat het wel goed hier!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Ik lees heel veel 2 luiers of luier en broekje over elkaar. Maar dat lijkt ...
Twee luiers leek mij ook niks. Maar sinds we dat hebben gedaan is ze nu allevier de nachten droog geweest. Dat is al maanden niet meer gelukt 馃檭. De tweede luier doen we gewoon veel losser en achterstevoren. Die is tot nu toe nooit nat geweest. En toch helpt het 馃檹. Misschien dat we een maatje groter gaan kopen zodat die nog wat beter erover past.

茅茅n jaar geleden

Heel erg bedankt voor alle tips . Wij gebruiken sinds een paar nachten pamers night pants en die kleine blijft droog . Eerste nachten nog wel wakker geweest snachts ... Maar vannacht netjes geslapen 12 uur achter elkaar 馃槻馃槻 en droog wakker geworden 馃槏

茅茅n jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Ik lees heel veel 2 luiers of luier en broekje over elkaar. Maar dat lijkt ...
Sinds dat wij het zo doen hebben we geen natte ochtend meer en het luierbroekje is een maat groter dan zijn eigen luier. Nog nooit gemerkt dat het niet comfortabel is voor hem. S鈥檔achts nat wakker worden is denk in nog minder comfortabel voor iedereen 馃槈 Voor ons werkt het馃槉

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mommytobe312

Heel erg bedankt voor alle tips . Wij gebruiken sinds een paar nachten pame ...
Oooh wat fijn zeg馃檹馃檹

茅茅n jaar geleden

Wij gebruiken wasbare luiers, en voor de nacht is een nachtluier van Anavi met een wolbroek van Disana echt fantastisch. Nooit doorlekken 's nachts, en ook nooit verschonen 's nachts. Maar goed, dan moet je wel de stap naar wasbaar willen maken. En een wolbroek leek mij eerst ook gedoe, maar ben nu helemaal fan 馃槉 Voor alle info over wasbaar luieren, zie @luierhuis op Instagram