9 Reacties
2 jaar geleden
Mijn dochtertje heeft dat ook een keer gehad. Heel erg vergelijkbaar met wat jij vertelt alleen was ze wel al wakker. Ook opeens zo onwijs hard krijsen, ik raakte er zelf van in paniek. Wij hebben doen de HAP gebeld omdat we dit echt niet van haar kende. Uiteindelijk werd ze rustiger toen we wachtte aan de telefoon. Ze hadden geen reden tot zorg toen omdat ze al weer rustig was, maar moesten terugbellen als het nog een keer gebeurde. Is gelukkig niet nodig geweest. Wij zijn er nooit achter gekomen wat het was. Maar misschien opeens een krampje of pijntje ergens? Ik hoop dat hij het niet nogeens heeft, en als je het niet vertrouwd gewoon even HAP bellen!
2 jaar geleden
Bedankt voor jullie ervaringen! Ik ga het zeker in de gaten houden en bij een eventuele volgende keer even de huisarts of de HAP bellen.
2 jaar geleden
Reactie op ninadebaat
Mijn dochtertje heeft dat ook een keer gehad. Heel erg vergelijkbaar met wa ...
Dit heb ik ook een keer gehad toen mijn zoontje +/- 4 maanden was denk ik. Hij heeft een half uur echt hard gehuild, terwijl hij nooit zo huilt en huilde. Daarna nooit meer gehad…
2 jaar geleden
Reactie op Suzvogel
Leek het alsof hij wakker was, maar was hij het niet en kon je ook geen con ...
Hij was wel wakker en keek me wel aan! Toen ik hem een maisvinger gaf stopte het ook even maar daarna ging het weer verder.
2 jaar geleden
Reactie op September21Baby
Zou doorkomende tandjes kunnen zijn..
Denk het idd ook..
2 jaar geleden
Reactie op Sophie1989
Hij was wel wakker en keek me wel aan! Toen ik hem een maisvinger gaf stopt ...
Ah oke! Ik dacht even dat het misschien iets van nachtangst zou kunnen zijn, kan ook wel overdag voorkomen. Maar dan zijn ze echt nog wel van de wereld al hebben ze de ogen wel open.