3 Reacties

2 jaar geleden

Heey, ja dat was bij mij ook ff lastig. Ik deed ook altijd 19:00 uur & dan nog eens 23:00 uur. Dus ik begon met minder geven (dat van 23 uur eerst afbouwen). Toen dat helemaal weg was ging ze natuurlijk ook eerder opstaan (2:00 uur in de nacht ipv 4:00). Dus dan melk geven maar elke avond weer proberen tijd te winnen door te sussen zodat je toch een half uurtje wint. En dat elke dag langer maken. Totdat ze pas om 5 opstaat bijv. Hele fase was dit wel hoor! maar nu gelukkig helemaal goed, 20:00 uur laatste fles tot 6 uur🙏🏼

2 jaar geleden

Wij zijn begonnen door kleinere flesjes te geven in de nacht en we hebben de hoeveelheid schepjes melkpoeder ook afgebouwd. Aan het eind krijg hij alleen nog 60ml met 1 schepje melk. Daarna zijn we gestopt, mijn zoon werd nog heel even wakker dan troost wij hem en legde hem terug. 2dagen later sleep hij door (tot 5a6 maar hij krijgt pas de eerste fles tussen 6 en 7) Nu wordt hij soms nog wel eerder wakker maar dan heeft hij geen honger, dan is verkouden of heeft hij last van tandjes. Dan troost wij hem en dan gaat hij terug naar bed. Als ik nooit een tweede kindje krijg ga ik eerder afgebouwd want ik kan nu eindelijk doorslapen

2 jaar geleden

Bij cb hadden ze het ook over water in de fles doen s nachts. Heb het niet geprobeerd, maar zou je kunnen doen. Geef zelf bv, ook nog 3x per nacht eruit, voel met je mee 😵‍💫