11 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb een zwangerschapspiercing erin.. ben bijna 18 weken.

5 jaar geleden

Deze is van ali express, lekker flexibel..

5 jaar geleden

Ik ben nu 21wk zwanger ik heb nog me oude navelpiercing in, de piercing op de foto is voor zwangere vrouwen deze heb ik besteld op Ali expres deze is van plastic en flexibel. Ik ga de piercing inhouden tijdens de zwangerschap

5 jaar geleden

Ik ben nu 20 weken, heb sinds 3 weken een zwangerschapspiercing, via piercingmenia besteld.

5 jaar geleden

Ik heb mijn piercing bij 17 weken verwijderd. Hij begon te irriteren door mijn zwangerschapsbroek.

5 jaar geleden

Ik ben 20 wk zwanger en heb al een goede buik💕 en ik heb mn gewone piercing nog steeds in. Als het straks niet meer past bestel ik ook een flexibele zwangerschapspiercing.

5 jaar geleden

Ik ben 20 weken zwanger en heb ook al best een buik! Die van mij zit er nogsteeds in. De navelpiercing die ik heb zit aan de onderkant ipv boven en het staafje is heel fijn! Voor nu werkt het nog prima! 😊

5 jaar geleden

Ik ben 19 weken bijna 20 weken. En heb me normale navel piercing ook nog in. Maar heb al wel een zwangerschaps navel piercing in huis liggen.

5 jaar geleden

21w hem vandaag uitgehaald. Volledig ontstoken. De gyneaco had vorige week nogal veel gel op mn buik gedaan en met zn echotoestel over mn navel gegaan omdat ons baby daar ligt...

5 jaar geleden

Ik heb zwangerschaps piercings gehad maar deze waren net zo min handig als een gewone. Ik heb hem er bij de eerste uit moeten halen omdat deze ging ontsteken en ik een giga dikke buik had (dikker dan nu). Tussendoor kwam ik er achter dat het gaatje gewoon nog open was na bijna een jaar niets gedragen te hebben. Nu weer niets in gehad gedurende de hele zwangerschap (ben nu 21+3) Het is dat je geen gegevens mag uitwisselen want had ze je zo opgestuurd. Kon je het proberen