6 Reacties

8 maanden geleden

bang? Heb je een nachtlampje? Hier laten we altijd de deur op een kier en het licht in de hal aan, dit benoemen we ook een dat vindt hij fijn. Als ik zelf naar bed ga doe ik die dicht en het licht uit.

8 maanden geleden

Reactie op Zij1989

bang? Heb je een nachtlampje? Hier laten we altijd de deur op een kier en h ...
Ze slaapt beneden dus met deur open zou ze alles horen qua tv. We hebben niet overal deuren.. Lampje nog niet. Mss ook eens proberen.

8 maanden geleden

Reactie op MD1985

Ze slaapt beneden dus met deur open zou ze alles horen qua tv. We hebben ni ...
Ja maar is juist de bedoeling, dat ze weet dat je er nog wel bent, en dus niet alleen in het donker is. Ik kan me van mijzelf herinneren dat ik het vroeger heel fijn vond als mijn moeder of vader boven nog wat deden zoals de was of douchen. Mijn zoon heeft dit ook, ik benoem soms ook dat ik nog even de was ga doen of even ga ' rommelen '. Je moet je voorstellen dat je 2 bent en je ouders leggen je in bed in het pikkedonker met de deur dicht, je weet niet wanneer ze terug komen om je uit bed te halen en je weet ook niet wat je allemaal hoort, geluiden zijn al anders in het donker bijvoorbeeld.

8 maanden geleden

Gaat ze op de juiste tijd, misschien is ze nog niet moe

8 maanden geleden

Ze gaat slapen om 20u. Gisteren was bv alles wel oke. Tis dus ook niet alle dagen. Ze wil gelijk gewoon nog bij ons zijn

8 maanden geleden

Ons zoontje had dit ook en van de week kwamen we er achter dat hij wat bang in het donker is opeens. Als we de lamp aanhouden is het goed.