10 Reacties

5 jaar geleden

Ik was verslaafd aan neuspray , heb het overlegd met de gynaecoloog en de verpleegkundige in het ziekenhuis. Als je het alleen gebruikt als je verkouden bent en niet langer dan 7 dagen 3x per dag kan dat geen kwaad. Zo vertelde ze het mij.

5 jaar geleden

Waar je op moet letten met neus spray is dat er geen oxycotine in zit. Dit wekt wee毛n op. Goed bijsluiter lezen. Als er staat overleg met uw arts kon het volgens mij vlk wel. Anders staat er duidelijk in dat het niet mag tijdens zwangerschap

5 jaar geleden

Reactie op Raquell90

Waar je op moet letten met neus spray is dat er geen oxycotine in zit. Dit ...
Het staat er duidelijk 馃槙馃槶

5 jaar geleden

Reactie op neversaynever

Het staat er duidelijk 馃槙馃槶
Ik denk dat 1x niet meteen erg is. Als je kijkt hoeveel vrouwen het niet weten dat ze zwanger zijn en dingen doen die niet mogen. Als je het echt niet vertrouwd zou ik de huisarts of even je verloskundige bellen en vertellen dat je je er zorgen over maakt. 鉂わ笍

5 jaar geleden

1 keer is echt niet erg. Ik was vorige week heel erg verkouden en mocht gewoon normale neusspray gebruiken van de huisarts drie keer per dag...

5 jaar geleden

Ik gebruik elke dag neusspray... dus een keer kan echt geen kwaad.

5 jaar geleden

1x kan geen echt 100% zeker weten geen kwaad joh! Echt niet druk over maken hoor, totaal niet nodig!!! Misschien als je dagelijks heel zo'n flesje in je gok spuit, haha, maar nu echt niet hoor. Snap je helemaal, in mijn eerste zwangerschap een paar keer zulk soort dingen gehad en voelde me ook telkens heel schuldig. Maar is gewoon goed gegaan ;) Gewoon volgende keer zonder eucalyptus :D

5 jaar geleden

In gebruik van dokter a vogel zoutoplossing forte... Ik gebruikte altijd 0.5 neusspray voor kinderen naar als gevolg dat ik ook niet meer zonder kon... nu ik die van dokter a vogel zoutoplossing forte gebruik is mijn neus vrijer en krijg ik ook niet zo een neuspijn. Want bij lang gebruik krijg je meer klachten en heb je meer neusspray nodig van die xylo nog wat

5 jaar geleden

Reactie op Sapje

In gebruik van dokter a vogel zoutoplossing forte... Ik gebruikte altijd 0 ...
Volgens mij mag dat xylo spul ook niet tijdens je zwangerschap, maar zoutoplossing is geen probleem! Kun je ook zelf maken, als je het even googled.

5 jaar geleden

Neusspray met oxycotine is geen probleem, je mag hem alleen niet langer dan een week gebruiken. Ik gebruik nu met menthol, bij etos gekocht. Verloskundige, huisarts en apotheek zeggen dat het mag 馃槈