10 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Raquell90
Waar je op moet letten met neus spray is dat er geen oxycotine in zit. Dit ...
Het staat er duidelijk 馃槙馃槶

5 jaar geleden
Reactie op neversaynever
Het staat er duidelijk 馃槙馃槶

Ik denk dat 1x niet meteen erg is. Als je kijkt hoeveel vrouwen het niet weten dat ze zwanger zijn en dingen doen die niet mogen. Als je het echt niet vertrouwd zou ik de huisarts of even je verloskundige bellen en vertellen dat je je er zorgen over maakt. 鉂わ笍
5 jaar geleden
1 keer is echt niet erg. Ik was vorige week heel erg verkouden en mocht gewoon normale neusspray gebruiken van de huisarts drie keer per dag...
5 jaar geleden
1x kan geen echt 100% zeker weten geen kwaad joh! Echt niet druk over maken hoor, totaal niet nodig!!! Misschien als je dagelijks heel zo'n flesje in je gok spuit, haha, maar nu echt niet hoor. Snap je helemaal, in mijn eerste zwangerschap een paar keer zulk soort dingen gehad en voelde me ook telkens heel schuldig. Maar is gewoon goed gegaan ;) Gewoon volgende keer zonder eucalyptus :D
5 jaar geleden
In gebruik van dokter a vogel zoutoplossing forte...
Ik gebruikte altijd 0.5 neusspray voor kinderen naar als gevolg dat ik ook niet meer zonder kon... nu ik die van dokter a vogel zoutoplossing forte gebruik is mijn neus vrijer en krijg ik ook niet zo een neuspijn. Want bij lang gebruik krijg je meer klachten en heb je meer neusspray nodig van die xylo nog wat