16 Reacties

4 jaar geleden

Neehoor is helemaal niet gek. Heb ook maar een enkele keer gedroomd over onze baby, dat was de nacht dat we de wieg opgezet hadden naast ons bed en ik hem alleen maar hoorde huilen maar niet reageerde. Meer ook nog niet. Sommige mensen hebben het heel sterk en vaak, sommige totaal niet.

4 jaar geleden

Je bent niet de enige! Ik ook nog niet één keer. Droom sowieso nauwelijks momenteel terwijl toch echt wordt gezegd dat dat meer is tijdens een zwangerschap.

4 jaar geleden

Hier ook, droom over van alles maar niet over de zwangerschap of baby

4 jaar geleden

Ik ook niet! Ik droom ook over heel veel andere dingen maar daar nooit over... als ik s morgens uit zo een levensechte droom ontwaak ben ik soms vergeten dat ik zwanger ben omdat ik in mijn droom niet zwanger was ..

4 jaar geleden

Ik ook niet, eenmalig toen ik in slaap viel tijdens de online zwangerschapscursus... daarna niet meer 🤣

4 jaar geleden

Ik ook echt zelden! Heb 1 keer gedroomd dat ze geboren was, maar het was eigenlijk een pop (soort Babyborn🤣). Mijn vriend daarentegen nonstop🤣

4 jaar geleden

Gelukkig, fijn om te horen dat ik niet de enige ben 😅

4 jaar geleden

Ik droom er wel soms over maar dan dat ik ben vergeten dat ze er al was en dat ik haar dan gewoon keihard had verwaarloosd haha! En dan met een vet schuldig gevoel wakker worden. Ik droom dezelfde droom trouwens zo nu en dan over mijn hamster van 10+ jaar geleden. Dat ik vergeet dat die nog leeft (is natuurlijk allang dood) en dat ik die dan 10 jaar lang verwaarloosd heb. Zal wel ergens issues hebben.

4 jaar geleden

Ik heb 1 keer gedroomd dat ik in mijn kraamweek zat & dat mijn baby een kat was, verder heb ik er ook geen een keer over gedroomd.

4 jaar geleden

Ik droom helemaal niet, of herinner ze gewoon niet meer 🙈 dat vind ik pas gek....

4 jaar geleden

Ik droomde over m'n baby dat ik haar geen kleertjes aan had gedaan en dat ze de hele nacht in m'n armen had geslapen onder de dekens bij mij, en dat ik me bezorgd voelde of dat nu wel of niet goed was volgens de kraamverzorgster

4 jaar geleden

Hebben jullie wel andere mensen gehad die droomden over jullie baby's? 🥰

4 jaar geleden

Reactie op MoederMaffiaBaby2

Hebben jullie wel andere mensen gehad die droomden over jullie baby's? 🥰
Yea regelmatig wel! Vooral de mensen die dicht bij ons staan en dus ook in hun hoofd druk zijn met onze zwangerschap en bevalling 🤣

4 jaar geleden

Oh totaal niet vreemd. Ik heb nog geen enkele baby of zwangerschap droom gehad. Ben nu 37+6. Waarschijnlijk omdat het de tweede is en ik overal heel rustig onder ben??

4 jaar geleden

Nee hoor helemaal niet gek. Derde zwangerschap en nooit dromen gehad erover.

4 jaar geleden

Ik ook niet hoor