16 Reacties

4 jaar geleden
Neehoor is helemaal niet gek. Heb ook maar een enkele keer gedroomd over onze baby, dat was de nacht dat we de wieg opgezet hadden naast ons bed en ik hem alleen maar hoorde huilen maar niet reageerde. Meer ook nog niet. Sommige mensen hebben het heel sterk en vaak, sommige totaal niet.

4 jaar geleden
Ik ook echt zelden! Heb 1 keer gedroomd dat ze geboren was, maar het was eigenlijk een pop (soort Babyborn🤣). Mijn vriend daarentegen nonstop🤣

4 jaar geleden
Ik droom er wel soms over maar dan dat ik ben vergeten dat ze er al was en dat ik haar dan gewoon keihard had verwaarloosd haha! En dan met een vet schuldig gevoel wakker worden.
Ik droom dezelfde droom trouwens zo nu en dan over mijn hamster van 10+ jaar geleden. Dat ik vergeet dat die nog leeft (is natuurlijk allang dood) en dat ik die dan 10 jaar lang verwaarloosd heb.
Zal wel ergens issues hebben.

4 jaar geleden
Ik droom helemaal niet, of herinner ze gewoon niet meer 🙈 dat vind ik pas gek....

4 jaar geleden
Ik droomde over m'n baby dat ik haar geen kleertjes aan had gedaan en dat ze de hele nacht in m'n armen had geslapen onder de dekens bij mij, en dat ik me bezorgd voelde of dat nu wel of niet goed was volgens de kraamverzorgster

4 jaar geleden
Hebben jullie wel andere mensen gehad die droomden over jullie baby's? 🥰