11 Reacties

2 jaar geleden

Hoi, Geen idee of de kleine man al tandjes heeft. Afgelopen week heeft onze dochter 8 dagen geen vast voedsel gegeten echter alleen kunstvoeding en water. Tandjes door en mevrouwtje begon weer te eten. Succes 🍀

2 jaar geleden

Misschien heeft het ook te maken met sprong 6? Hier heb ik sowieso het idee dat ze de ene dag beter eet dan de ander.. maar denk dat het met een sprongetje ook kan verergeren.

2 jaar geleden

Reactie op Pippa90

Hoi, Geen idee of de kleine man al tandjes heeft. Afgelopen week heeft onz ...
2 tandjes vorige week, maar zie nu niks nieuws ;)

2 jaar geleden

Hier hetzelfde. Ik ben weer even terug gegaan naar de basic enkele smaken. Misschien werden de combi's hem iets te gek 😅 misschien een idee?

2 jaar geleden

Het lijkt een 8 maanden ding te zijn. Zo druk met andere dingen dat ze weer even terugvallen op dat wat langer bekend is en minder moeite/prikkels kost

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Het lijkt een 8 maanden ding te zijn. Zo druk met andere dingen dat ze weer ...
Hij is wel ineens aan het kruipen en probeert zich op te trekken...

2 jaar geleden

Mijn dochter dronk een paar weken ook slecht en at bijna niks, ik ben aan het afbouwen met borstvoeding en had het idee dat ze het snachts bij mij nog wel inhaalde… helaas bleek ze op het cb wel afgevallen te zijn (~100 gram). Ze was ook ziek en misschien last van tandjes. Nu gaat het beter dus hopelijk bij jou ook een fase?

2 jaar geleden

Reactie op wave

Hij is wel ineens aan het kruipen en probeert zich op te trekken...
Ik verwacht eigenlijk dat het vanzelf weer komt en dan in meervoud van wat het was 😂

2 jaar geleden

Hier groente behalve bloemkool is n no go... De sprong is heftig haha. Maar zodra wij aankomen met fruit en vooral 🍓 (vers uit eigen tuin🤤🤤🤤) wordt ze heeeeeelemaaaaal wild en is t huis te klein. Dus wij geven haar nu maar lekker fruit en boterhammen met pindakaas en avocado spread. Soms n beetje Philadelphia maar dat was nog geen groot succes. Komt vanzelf weer goed! Wij geven nu de sprong de schuld 😂 en ook dat zijn weer fases, ons hele leven bestaat nu uit fases wahahaha

2 jaar geleden

Doorkomende tandjes misschien? Ze kunnen daardoor ook last van hun oren hebben met slikken

2 jaar geleden

Hier gingen de hapjes ook goed en sinds paar dagen (ze is nu dik 8 maanden) weigert ze ook vaak de hapjes. In plaats van een heerlijk hapje pasta/zalm/groenten wilden ze vanavond wél een stuk komkommer met een soepstengel 😅 Denk inderdaad zoals hieronder gezegd een 8-maanden dingetje? Sprongetje of te druk met andere dingen....