7 Reacties

7 maanden geleden

Kan het zijn dat ze te laat naar bed gaat en dan eigenlijk alweer over haar slaap heen is? Onze zoon slaapt ook niet meer overdag en gaat 's avonds om 19u naar boven. 19.30u is het dan stil.

7 maanden geleden

Reactie op Leonore1985

Kan het zijn dat ze te laat naar bed gaat en dan eigenlijk alweer over haar ...
Jaa hadden wij ook aan gedacht, maar als we haar nou om 6uur of 9uur op bed leggen, ze gaat altijd heel lang spelen. 😅 Zelfs na een lange dag op de kinderopvang.

7 maanden geleden

Hoe laat wordt ze wakker in de ochtend?

7 maanden geleden

Reactie op Jurst

Hoe laat wordt ze wakker in de ochtend?
Als ze naar de opvang gaat maak ik haar wakker 7uur/ half8. En als we vrij zijn wordt ze rond half9 wakker.

7 maanden geleden

Reactie op Capreolinae

Als ze naar de opvang gaat maak ik haar wakker 7uur/ half8. En als we vrij ...
Dat is ook laat. Ik denk als je haar structureel om 7 uur laat starten, ze ook vroeger gaat slapen. En onpopulaire mening misschien, maar het kan ook oververmoeidheid zijn misschien? Dan zou bijvoorbeeld 2 of 3 dagen kinder melatonine geven voor het slapen misschien helpen om uit de cirkel te komen? Wij hebben 2,5 jaar met 1 doosje van 30stuks gedaan. Ben er echt niet scheutig mee, maar hier helpt het wel als we op een dood spoor zitten zegmaar.

7 maanden geleden

Hoe is de suiker inname in de middag en avond?

7 maanden geleden

Drinkt ze bijvoorbeeld sap of ranja? Sommige kinderen krijgen daar een energiepiek van en dan lukt het slapen gewoon niet