8 Reacties

één jaar geleden

Hoihoi, Ik zou het als ik jou was rustig aan proberen. Haar gelijk alleen laten in een nieuw vreemd bed kan best angstig zijn voor haar. Misschien kan je erbij blijven tot ze slaapt zodat het ledikantje veilig(er) gaat aanvoelen voor haar. Mijn advies is ook om haar niet te lang te laten huilen dat bevestigd haar angst waarschijnlijk alleen maar. Succes! Met veel geduld kom je er wel 😊

één jaar geleden

Hoihoi, Ik zou het als ik jou was rustig aan proberen. Haar gelijk alleen ...
Hoi, bedankt voor je advies! Ook als ik erbij blijf, blijft ze hetzelfde gedrag tonen alleen poepen doet ze dan niet..

één jaar geleden

Misschien overdag al in het bedje laten spelen zodat ze er een positieve associatie bij krijgt?

één jaar geleden

Reactie op BABYSEPTEMBER2021

Hoi, bedankt voor je advies! Ook als ik erbij blijf, blijft ze hetzelfde ge ...
Ik heb een sterrenprojector voor als ze huilt in bed. Gebeurt nog zelden, maar ze ontspant er heel erg mee en gaat daarna slapen. Ik blijf er wel bij als ze huilerig is. Maar dit is echt alleen als ze bv net in een sprongetje zit want ze kan prima alleen in slaap vallen. Ligt in haar ledikantje sinds ze 4.5e maand oud is 😊

één jaar geleden

Hey! Wat proberen jullie het goed aan te pakken. Ik zou haar misschien overdag al wat laten spelen in haar ledikantje! Werkte hier ook goed. Zo wordt het een gezellige, fijne én bekende plek. Zo kan je misschien een kort slaapje overdag proberen eerst voor je een hele nacht probeert. Misschien een t-shirt van een van jullie erbij voor de bekende geur. ☺️ Hopelijk kan je er wat mee. En… doorzetten helpt ook. Maar alleen op een manier wat voor jullie werkt, ik snap dat het niet fijn is haar telkens te laten huilen en dat ze dan moet poepen ervan… Stap voor stap zodat het voor iedereen fijn is ☺️

één jaar geleden

Ik heb een sterrenprojector voor als ze huilt in bed. Gebeurt nog zelden, ...
Owh dat is een goeie! Ga ik ook eens proberen dankjewel

één jaar geleden

Reactie op marie2211

Hey! Wat proberen jullie het goed aan te pakken. Ik zou haar misschien over ...
Hey, lieve reactie dankjewel🥺 we doen ons best en we gaan het inderdaad even op andere manieren proberen! Nogmaals bedankt

één jaar geleden

hier vergelijkbaar ledikant maar overgeslagen.. we gaan naar t vloerbed binnekort en dat wordt dan tijdens de dutjes geïntroduceerd