9 Reacties

één jaar geleden

Oh zo herkenbaar!! Niet echt een oplossing, wij lopen er ook al tijd tegen aan. En ook veel op pad, dus snap je! Enige wat hier redelijk werkt is afleiden met eten.... Zijn 2e passie na op avontuur gaan.

één jaar geleden

Die van ons loopt nog niet maar wil ook niet in de kinderwagen. 😵 Bij opa en oma (mijn schoonouders) in de buggy vindt ze prima maar thuis bij ons in de kinderwagen op de een of andere manier niet. Ze vindt het alleen prima als ze eten heeft. Maar ik kan haar toch niet altijd maar eten blijven geven? Bij mijn schoonouders kan ze prima in de buggy zonder eten. 🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Oh hier is dat al van kleins af aan zo geweest. Mijn dochter vind alles prima als er maar wat te zien is. Maar lang in de buggy is zeker niet haar favoriet. Ik merk dat ze het nu ook in de auto niet leuk meer vind dan gaat ze er gestrekt in. Maar goed wat moet dat moet. Dus ja het is niet anders. Misschien is het ook meer een fase nu ze net gaan lopen is alles zelf doen natuurlijk ook leuker.

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Oh hier is dat al van kleins af aan zo geweest. Mijn dochter vind alles pri ...
Ik ging/ga nooit lang met haar wandelen of bijv. naar de dierentuin waarbij ze lang in de buggy zit hier maak ik haar echt niet blij mee. Ook is ze dan niet moe genoeg om te slapen... Als ze beter leert luisteren om mee te lopen kan dat natuurlijk wel. Maar dit heb ik dus nooit echt gedaan.

één jaar geleden

Hier mag hij eerst zelf lopen, daarna in de wagen en verderop weer zelf lopen en dan weer in de wagen. Deze regelmaat werkt, met de hond uitlaten, prima. Met het harde vriezen vond hij de wandelwagen wel prima, want de voetenzak was lekker warm 😂

één jaar geleden

Hier werkt belonen heel goed. Ben weet dat hij in de AH zelf met een karretje mag lopen, mits hij luisterd. Dus thuis gaat hij maar wat graag in de kinderwagen/buggy want in de AH mag hij lopen. Gaat ie lopen klieren gaat ie in de wagen voor 1 a 2 min (meestal gewoon de afdeling aflopen en opnieuw proberen). Want ze zijn nog klein dus de consequenties moeten ook klein zijn. Dan mag hij weer lopen. Inmiddels krijgt hij dit heel goed door en gaat ook vrijwel vrijwillig terug in de wagen omdat hij weet dat hij zo weer opnieuw mag proberen.

één jaar geleden

Heb je het zitgedeelte nog naar je toe staan? Dat was bij mijn oudste het probleem. Bij de 2e maakte ik de afspraak dat ze eruit mocht als we terug in de straat waren. Nr 3 is 15 maanden en begint nu pas te lopen dus geen probleem nog mee.

één jaar geleden

Reactie op Marloess-

Die van ons loopt nog niet maar wil ook niet in de kinderwagen. 😵 Bij opa ...
Dit is echt exact het zelfde bij ons. Heel pittig. Ze wil dan gedragen worden. Vind dat behoorlijk zwaar worden met nog buggy en een boodschappentas. Tips welkom ☺️😏

één jaar geleden

Hier ook wel eens! Ik geef dr dan een speentje en dan wordt ze rustig en wil ze er wel in. Normaal krijgt ze die speen alleen met slapen maar als ze zo hysterisch doet is dat hier het enige dat werkt