10 Reacties

één jaar geleden

Ja hier exact hetzelfde. Ben zelf ook op zoek naar tips. Ik ben 37 weken zwanger en hoop dat het een fase is die voorbij is voordat de baby komt.. 😄 maar ik hou m'n hart vast. Ik lees op internet dat er rond deze leeftijd meer kindjes last hebben.

één jaar geleden

Hier hetzelfde, alleen is het bij ons al 1 maand aan de gang (is nu 16 maanden). Overdag wil ze nog wel in haar bedje alleen in de avond niet.

één jaar geleden

Onze zoon had dit ook. We z'n ledikant omgebouwd tot peuterbed en nu is het goed. Hij wilde niet opgesloten zitten. Is dat misschien een idee om te proberen?

één jaar geleden

Wij hebben dit sinds een week ook. Smiddags geen probleem maar Savonds valt ze nu in ons bed in slaap, dan tillen we haar na 20 min in haar eigen bed. ze slaapt vervolgens wel hele nacht door in eigen bed.

één jaar geleden

Reactie op MamaVanKris

Onze zoon had dit ook. We z'n ledikant omgebouwd tot peuterbed en nu is het ...
Ik vind de mijne echt nog te jong daarvoor 😬

één jaar geleden

Hier het zelfde.. Middags slaapt hij wel in ze eigen bed maar avonds begint hij er maar word vaak rond 12 uur wakker en wilt dan echt niet meer in zijn eigen bed. Ik pak hem dan bij mij in bed. Ik heb helaas geen tips..

één jaar geleden

Mijn dochtertje van 17 maanden heeft hier momenteel ook al een maand last van

één jaar geleden

Yes, hier hetzelfde. Sprong 10 is aan de gang. Tijdens sprong 9 precies hetzelfde gehad en gewoon aan toe gegeven. Van de één op de andere nacht was het over, dus ik hoop straks weer. 🤭

één jaar geleden

Reactie op sarah322

Yes, hier hetzelfde. Sprong 10 is aan de gang. Tijdens sprong 9 precies het ...
Dit berichtje geeft hoop! Ik moet zeggen dat ik het erg pittig vind. Onze dochter sliep altijd heel goed (doorslapen en inslapen ging prima. Met doorslapen is ze al een maand of 3 gestopt. Ze slaapt alleen goed als ze bij ons in bed ligt. En inslapen is nu dus sinds een maand een drama. Dus ik hoop ook dat als deze sprong voorbij is en als ze kan lopen (is druk bezig met oefenen), dat het weer goed gaat 🤞🏼

één jaar geleden

Hier ook hetzelfde! Vind het heerlijk om haar bij ons in bed te hebben maar ik ben 34 weken zwanger dus dat is minder praktisch 😅 zal wel een fase zijn dus ik beweeg lekker mee met de behoefte van onze dochter