6 Reacties
3 maanden geleden
Onze zoon ging gister voor het eerst een hele dag. De wenochtenden vond hij fantastisch maar gisterochtend wilde hij absoluut niet. Aan het einde van de dag had hij het wel leuk gehad maar was helemaal op en recalcitrant naar zijn broertje. Ik had er ook moeite mee en vraag me ergens af waarom we dit doen. Maar ik denk dat het voor ons allemaal gewoon wennen is en even doorbijten. Het komt vanzelf goed 🫶
3 maanden geleden
Ze hoeft niet gelijk 5 hele dagen. Ik heb ook een topic geopend, het valt onze dochter ook zwaar. Wij zijn op zoek naar een balans. 4 dagen? Paar halve dagen, want je kan ook op andere dagen dan woensdag je kind al eerder ophalen. 11:30 of 12:30 bij ons. Ik vind het ook zoeken, en het valt me tegen. Onze dochter is echt heel erg hooggevoelig en ze is ontzettend overprikkeld.
3 maanden geleden
Reactie op Jurst
Ze hoeft niet gelijk 5 hele dagen. Ik heb ook een topic geopend, het valt o ...
Ja ik weet hier mag je 12 uur kind ophalen. Ze heeft wel een continue Rooster dus elke dag tot 14.00 maandag tot vrijdag. 2 dagen onze gewend zat zelf te denken om maandag dinsdag te doen en de vrijdag en dan langzaam een dag er bij te pakken. Merk echt dat ze zaterdag en zondag al moet bij komen.
2 maanden geleden
Onze dochter gaat nu sinds 5 weken naar de basisschool. Ook een hooggevoelig kind die snel gespannen en overprikkeld is. De 1e week alleen halve dagen gedaan. Nu houden we haar wel eens een dag thuis of halen haar eerder op. We zaten net op het kantelpunt om dit structureel te doen. Maar sinds 1 a 2 weken gaat het hier een stuk beter!