4 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook z'n periode 😅 pfff fijn tanden icm de donderwolk van de sprong en dat ze corona heeft 😪😪😪 Hier lijkt t wel alsof we in een krijs periode zijn beland vandaag. De nachten onrustig overdag niet in haar doen... We bieden de hele dag een flesje melk aan (kleine hoeveelheid) en de hele dag thee en water om te pakken wanneer ze wil. Dit gaat opzicht goed maar ze drinkt echt te weinig melk over de hele dag helaas. maargoed ze droogt gelukkig niet uit! Dat is t belangrijkste

2 jaar geleden

Ook al geprobeerd om dentinox erop te smeren, dat verdoofd een beetje. Misschien dat hij er dan wat minder last van heeft. Evt. Eem bijtspeeltje dat in de koelkast kan? Mijn meisje vond toen stukken fruit juist lekker om te eten. Gewoon een stuk banaan of zachte peer in het handje. En ze vond het fijn om op harde dingen te eten, zoals cracotte of koekje.

2 jaar geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Hier ook z'n periode 😅 pfff fijn tanden icm de donderwolk van de sprong en ...
Precies! Dat is het belangrijkste! Zo een nare periode.. ik ga er bijna van mee huilen 🥹

2 jaar geleden

Reactie op Baby Van Pijkeren

Ook al geprobeerd om dentinox erop te smeren, dat verdoofd een beetje. Miss ...
Wij gebruikten vsm, maar hebben net ook dentinox erbij gehaald, want misschien werkt dat beter bij hem. We proberen vanalles hier haha. Gekoelde bijtring wilt hij niet.. zodra ik hem nog maar iets voorhoud, begint hij alweer met huilen.. stukken fruit kan ik nog wel proberen!