4 Reacties

2 jaar geleden

Lees mee

2 jaar geleden

Als het sinds 2 weken is, kan je er denk ik wel vanuit gaan dat het een fase is. Is hij zich ook veel aan het ontwikkelen? Eventueel kan het nog handig zijn om te checken of er geen medische dingen zoals een verkoudheid, oorontsteking enz aan de hand is. Ik denk dat het heel fijn is dat jullie een manier hebben gevonden om hem toch te laten slapen en hopelijk gaat deze fase ook weer snel voorbij 🙏

2 jaar geleden

Reactie op MickyML

Als het sinds 2 weken is, kan je er denk ik wel vanuit gaan dat het een fas ...
Dank je wel voor je antwoordt! Hij is inderdaad aan het ontwikkelen, is aan het leren tijgeren/kruipen en er komen 2 tandjes door. Zou het zomaar kunnen dat hij van de 1 op de andere dag wel weer in bed gaat slapen? Ik ben bang omdat we hem nu in slaap wiegen/rijden hij straks helemaal niet meer zelfstandig in slaap kan vallen.

2 jaar geleden

Reactie op L190kw

Dank je wel voor je antwoordt! Hij is inderdaad aan het ontwikkelen, is aan ...
Ja hoor, al het vertrouwen in! Ik zou denk ik vooral even wachten totdat de tandjes door zijn. Baby’s zullen nooit zonder reden huilen en hebben je dan nodig. Verder is het denk ik handig om in je achterhoofd te houden dat slaap bij kinderen nooit in een rechte lijn vooruit gaat, maar altijd met slingers gaat dat ze weer slechter gaan slapen, meer hulp nodig hebben etc en dan gaat het daarna weer beter. Dus heb vooral vertrouwen in je zoontje dat tie weer zelfstandig in slaap zal vallen als hij daar weer aan toe is ❤️!