13 Reacties

één jaar geleden

Hier toevallig sinds een paar dagen ook. Brood gaat er allemaal in maar yogurt en avondeten matig. Terwijl hij voorheen echt alles at en veel ook. Ha ha. Zal vast weer een fase zijn. Hij is 15 maanden.

één jaar geleden

Hier is dat vaak het geval wanneer er tandjes doorkomen. Meestal is het enige wat dan wél goed erin gaat zacht fruit, yoghurt en dergelijke... wellicht even tijdelijk wat alternatieven aanbieden? Het is even zoeken maar vaak is er wel nog iets dat er goed in gaat...

één jaar geleden

Hier gaat het ook echt op en af. Melk al zeker heel afwisselend. Hij is 15 maanden.

één jaar geleden

Volgens mij is dit een fase. Ik zou inidergeval niet te snel beginnen met wat anders aan te bieden. Ze krijgen een eigen wil dus misschien daarom.

één jaar geleden

Ik wilde net een topic openen hierover! Mn dochter is 15 maanden en eet opeens super slecht! Avond eten en groenten gaan er niet meer in en plukt alleen de kip steeds ertussen uit. Om toch aan de voedingsstoffen te komen maak ik smoothies met groenten en fruit erin en dat vind ze heerlijk. Want los fruit eet ze ook opeens niet meer… frustrerend en hoop dat dit inderdaad een fase is!

één jaar geleden

Hier ook vreselijk sinds een paar dagen! Ik dacht eerst dat t door zn tandjes kwam maar nu geen idee meer

één jaar geleden

Idem hier. In de opvang eet hij wel alles op maar thuis was het een ramp. Ik gaf hem zelf dan een lepeltje zodat hij kon mee proberen scheppen en nu eet hij weer goed. Wel achteraf wat kuiswerk 😅 maar ze moeten het toch leren 🙂

één jaar geleden

Hier is onze zoon 15maand. En bij ons ook een ramp met eten. Wij laten hem zelf eten, helpen hem mee… Maar hij is plots een zeer kieskeurige eter. Wat hij voordien absoluut niet was. Dit gaat zo met alles: de fles, patatjes, fruitje, boterham…. In de opvang eet hij gewoon mooi. Zou dit een testfase zijn? Of een sprong…. wij weten het even niet 😔

één jaar geleden

We waren vandaag bij de CB en zij gaven ook aan dat dit een fase is en dat ze niet ondervoed raken. Blijf natuurlijk altijd alert op je kindje!

één jaar geleden

Hier ook ja, 15e mnd en tevens ook slaap regressie

één jaar geleden

Ja hier ook ineens meer moeite met eten, slapen en ze kan ineens wat labiel zijn met driftig gehuil en ze gooit soms ineens haar bordje op de vloer. Toetje (yoghurt) gaat er gek genoeg wel altijd goed in 🤣. Het zal wel weer voorbij gaan. Gelukkig heeft ze genoeg spek om de fase door te komen 😂.

één jaar geleden

tanden?

één jaar geleden

Reactie op Mara21

Ja hier ook ineens meer moeite met eten, slapen en ze kan ineens wat labiel ...
Hier net hetzelfde 😂 ook 13,6kg al🤭