15 Reacties

één jaar geleden

Hier het zo. Doodvermoeiend. Ze wil gelukkig nog wel vlees en vis..

één jaar geleden

Ohja dat herken ik wel. Zodra we het negeren en alleen gezellig kletsen met haar niet teveel aandacht geven dan gaat er soms alsnog wat in het is niet veel maar goed. Brood is wel lastiger. Ik ben tegenwoordig aan het onderhandelen ze weet wat uit betekent dus uit de stoel spelen? Eerst broodje op eten dit werkt wel goed moet ik zeggen niet altijd maar er gaat soms wat in. Gekookt eitje ook altijd wel of yoghurt.

één jaar geleden

Hier ook hetzelfde met vlagen. Nu komen er toevallig ook 2 hoektanden door, dus dat is allemaal wat gevoeliger en pijnlijker. Verder probeer ik vanalles aan te bieden en wat hij wil eten, eet hij en anders maar niet. Hij krijgt vanzelf honger denk ik dan. Ik ga geen strijd meer aan.. Of je eet of je eet niet🤭 in het begin heb ik mij er heel druk omgemaakt maar je kan het er niet induwen als ze weigeren..

één jaar geleden

Hier hetzelfde. Weer eens fase. Maar ontzettend frustrerend. Moeten er maar weer doorheen 😉

één jaar geleden

Hier ook zo. Mag ik vragen hoelang jullie je kindje in de stoel laten. Wanneer geven jullie t op zegmaar. Hier houd ik 1 uur aan.

één jaar geleden

Reactie op September21Baby

Hier ook zo. Mag ik vragen hoelang jullie je kindje in de stoel laten. Wann ...
Niet. Als hij niet wilt dan wilt hij niet 😂.

één jaar geleden

Reactie op kkeller

Niet. Als hij niet wilt dan wilt hij niet 😂.
Ja dat is anders natuurlijk. Mijne doet soms 15 minuten om 1 hap. Ze laat t in haar mond maar slikt niet door zegmaar 😅

één jaar geleden

Hier ook.. normaliter een super goede eter: groente, fruit en vlees/vis (volwassen portie bijna) en nu alleen maar koolhydraten 🤷🏻‍♀️ of niets.. tja dus ik laat het maar. Ik ga ook van de fase uit. Wat hier wel helpt! Wortelsap met water. Hij vindt het lekker, zo krijgt hij toch iets binnen.. @september21baby: onze kleine vindt bij ons zitten gezellig dus meestal blijft hij een deel van het avondeten erbij zitten en middag ook prima. Gaat hij staan in z’n stoeltje of huilen dan wil hij spelen en dan is dat ook oké. O Ja en een bal of autootje vasthouden/bij het bord hebben liggen helpt ook heel goed hier!

één jaar geleden

Hier hetzelfde! Overdag een ze super goed en in de avond pakt ze haar bordje gelijk op en zegt ze klaaaar. Soms zonder 1 hap geproefd te hebben. Ik pak haar bordje dan weg en dan is ze weer blij. Ik maak er geen strijd meer van en accepteer het maar tijdelijk even.....

één jaar geleden

Reactie op Torja11

Hier hetzelfde! Overdag een ze super goed en in de avond pakt ze haar bordj ...
Hier precies hetzelfde. Ze proeft niet eens. Ik maak er ook geen strijd van. Dan maar niet. Gaat vanzelf weer over.

één jaar geleden

Reactie op Torja11

Hier hetzelfde! Overdag een ze super goed en in de avond pakt ze haar bordj ...
Hier hetzelfde. Vaak vraag ik nog even van hapje proeven? Ene keer is het ja andere keer nee en dan laten we het maar voor wat het is.

één jaar geleden

Heel herkenbaar. Geven nu sinds vanavond knijpgroente en stukje vlees zodat hij toch wat eet savonds. Overdag gaat prima. Geven nu extra vitamines van Davitamon sochtends door zijn kwark.

één jaar geleden

Bij ons ook. Maar denk tandjes.. ook heel veel kwijlen

één jaar geleden

Mijn zoontje nu ook 2’weken dat hij slecht eet. Fruit knijpzakjes & knijp danone gaan wel weer goed. Brood eet hij ook en brinta/pap ook. Maar avond eten gaat zooo lastig hij vind heel veel ineens niet meer lekker lijkt het. Maar wil niet dat hij gaat afvallen

één jaar geleden

Hier hetzelfde verhaal,dit is al de 3e week. En ik word er zoo moe van, heel de dag een strijd om maar iets binnen te krijgen. Ik weet wel dat er 2kiezen aan zitten te komen maar natuurlijk wil je wel dat ze iets binnen krijgen.. met heel veel strijd (tv/afleiden etc) en spelletjes en heel veel verschillende dingen klaarmaken, lukt t wel om wat binnen te krijgen maar het is echt super vermoeiend want als het aan hem ligt dan eet hij letterlijk niks. Hij drinkt gelukkig wel zn melk (ong 400ml bv)