14 Reacties

één jaar geleden

Misschien heb je het allemaal al geprobeerd hoor, maar onze kleine is van de Difrax tuitbeker naar de Difrax 360 beker gegaan (dronk in het begin ook heeel slecht). Ik drink zelf vaak uit glazen met een rietje en toen ze dit zag, wilde ze het ook. Na een paar keer oefenen met mijn drinken, ben ik overgestapt op de Twistshake bekers en nu zuipt ze (ja, echt zuipen 🤣) zo 2 tot 3 flessen ranja weg. Ik ben ook echt gaan experimenteren met drinken. Crystal clear en Slimpie limonade is hier favoriet en compleet vrij van suikers, dus helemaal top! Ik hoop dat het snel beter wordt voor jullie!

één jaar geleden

Oh wat lastig. Geef je dan verder nog veel melk? Misschien daardoor ook niet "dorstig" genoeg. Ik begon eerst met de tuitbeker van avent simpel en makkelijk schoon te maken ipv de bekers met een rietje. En dit tuitje lijkt nog een beetje op die van een fles. Nu drinkt heel makkelijk uit een munckin 360 beker. En een gewone lukt ook wel alleen als ze aan spelen is is dit makkelijker. Maar ik merkte dat mijn dochter moest wennen toen ik de 3e fles liet vallen het duurde even voordat ze "meer" ging drinken. En ik schuif het de hele dag voor ik merk bij het avond eten ook meer drinkt. Misschien heb je er wat aan

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Oh wat lastig. Geef je dan verder nog veel melk? Misschien daardoor ook nie ...
Mijn zoontje krijgt 1 flesje nog en afentoe een nacht fles. Maar overdag is t enige wat hij krijgt water of limonade. Een tuitbeker hebben we nu en daar heeft hij twee dagen uit gedronken en nu weigert hij deze weer…. Echt heel lastig

één jaar geleden

Reactie op Romy van Dijk

Mijn zoontje krijgt 1 flesje nog en afentoe een nacht fles. Maar overdag is ...
Oh lastig, misschien een gewone beker aanbieden?

één jaar geleden

Helaas geen tips. Hier namelijk precies hetzelfde!

één jaar geleden

Wij zijn met 8 maanden begonnen met een 360 graden beker. Mijn zoontje snapte er niks van tot ik ergens een tip had gelezen om een beetje ranja op de buitenkant van het drinkgedeelte te smeren, zodat hij gaat sabbelen en zo leert te drinken uit zo’n beker. Of je probeert gelijk een open beker, maar dan zou ik dat wel onder begeleiding doen

één jaar geleden

Ik merk dat het bij Flint gaat om het samenzijn en niet zo zeer de fles. Als hij nog maar 1 fles krijgt, kan het ook nog liggen aan het gemis aan genegenheid. Een fles geven is, net als borstvoeding, best wel een intiem momentje wat ze echt kunnen missen.

één jaar geleden

Reactie op ROF

Ik merk dat het bij Flint gaat om het samenzijn en niet zo zeer de fles. Al ...
Hmm daar had ik nog niet over na gedacht! Dankjewel 😇

één jaar geleden

Reactie op Romy van Dijk

Hmm daar had ik nog niet over na gedacht! Dankjewel 😇
Ja dat kan ook ik moet zeggen wij geven ook nog 2 flessen. Savonds voor het slapen en sochtends doe ik ook nog 150 ml in de fles wel naast het broodje maar ik neem haar vaak nog even opschoot dan heeft ze dat extra vocht inidergeval binnen en daarna gaat ze in de stoel met een broodje. De rest van de dag krijgt ze gewoon de munckin af en toe een slokje uit een glas van mij.

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Ja dat kan ook ik moet zeggen wij geven ook nog 2 flessen. Savonds voor het ...
Wij doen inderdaad hetzelfde. 's Avonds geven wij de fles in onze stoel op haar kamer. Daarna knuffelen we even en gaat ze naar bed. Heerlijk om van te genieten zolang het nog kan! ❤️

één jaar geleden

Reactie op ellenn91

Wij doen inderdaad hetzelfde. 's Avonds geven wij de fles in onze stoel op ...
Ja precies , zo doen wij het ook! Ze slaapt er goed op dus we blijven het nog mooi even doen zo🥰

één jaar geleden

Nouuuuu wat gebeurt hier nou👀👀

één jaar geleden

Reactie op Romy van Dijk

Nouuuuu wat gebeurt hier nou👀👀
👏👏👏👏

één jaar geleden

Dr brown heeft tuitjes, die doe je net als een speen op de fles. Heeft ook hetzelfde materiaal als een speen, maar de vorm van een tuitje. Dat hielp bij ons om hem uit wat anders te laten drinken. Maar ik zie nu dat meneer al is gaan drinken, fijn!