41 Reacties

3 jaar geleden

Hoi! Ik woon net een beetje buiten Leiden, namelijk in Voorhout. Dus als het mag, klets ik graag gezellig mee. Ik ben Lidewij, moeder van een dochter van 1,5 en zwanger van een zoon die zich rond 20 september komt melden.

3 jaar geleden

Leuk! Ik ben Esther, 32 en zwanger van een meisje💕 en op 13-sept uitgerekend, ik kom uit Leiden

3 jaar geleden

Ik ben Jessica bijna 31 heb een dochtertje van 1,5 en ben 9 september uitgerekend van weer een dochter. Ik woon in Valkenburg tegen leiden aan.

3 jaar geleden

Hi, hier ook iemand tegen de grens van Leiden namelijk Oegstgeest. Mijn naam is Esther, in verwachting van een meisje en uitgerekend op 18 sep. Hebben jullie de app buurt mama’s toevallig ook gedownload? Wellicht kunnen we daar een groep in beginnen.

3 jaar geleden

Ik woon in Leiderdorp, ben 35 en bijna 16 weken zwanger van de eerste.

3 jaar geleden

Leuk allemaal! Ik ken die app nog niet, ga direct even kijken 😊

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Pippa90

Hi, hier ook iemand tegen de grens van Leiden namelijk Oegstgeest. Mijn naa ...
Klinkt leuk die app maar kan hem niet vinden in de app store 😐

3 jaar geleden

Ik kon hem ook niet vinden, blijkt een website te zijn: https://buurtmamas.nl

3 jaar geleden

Reactie op Melanyyy

Klinkt leuk die app maar kan hem niet vinden in de app store 😐
Oeps sorry dat bedoel ik!

3 jaar geleden

Leuk! Ik ben Nadine, 31 jaar en woon in Leiderdorp. Zwanger van de 1ste (💙) en uitgerekend op 11 sept. Ik ga me op de website aanmelden :)

3 jaar geleden

Ik heb een account bij buurtmama’s mijn gebruikersnaam is lidewij1991 dus voor wie het gezellig vindt, dan kun je mij toevoegen.

3 jaar geleden

Ik zie net dat er al een groep is voor Leiden&omgeving bij Buurtmamas! Dus we kunnen daar gewoon aansluiten 😊 Ik heb nog niet helemaal door hoe die site werkt verder...

3 jaar geleden

Leuk! Ik ben Lisanne, 32 jaar woon in Leiden tegen Oegstgeest aan met man en 2 zoontjes (3,5 en 1,5) en in verwachting van derde kindje (20 sept). Heb me ook bij buurtmama's aangemeld in groep Leiden.

3 jaar geleden

Wat leuk! Mijn naam is Marlies, 32 jaar en 5 september uitgerekend van ons eerste kindje. Ook ben ik yogadocent en geef momenteel alleen online les. Als de maatregelen versoepelen ga ik ook weer lessen geven in de binnentuin (in Leiden). Wellicht zijn er dames geïnteresseerd? Ik weet alleen niet of ik mijn website hier mag plaatsen om in contact te komen?

3 jaar geleden

Reactie op Marlies1989

Wat leuk! Mijn naam is Marlies, 32 jaar en 5 september uitgerekend van ons ...
Waar moeten we op Google dan kunnen we het vast vinden 😁

3 jaar geleden

Reactie op Pippa90

Waar moeten we op Google dan kunnen we het vast vinden 😁
Goed idee 😊 als je zoekt op marlies yogadocent leiden kan je mij bij verschillende studio’s vinden in leiden en omgeving en bij mijn profielen staat vaak ook mijn site vermeld. Bij de studio in Sassenheim en Noordwijk dacht ik. Maar als het goed is komt mijn site ook boven op deze manier 🙏

3 jaar geleden

Reactie op Marlies1989

Wat leuk! Mijn naam is Marlies, 32 jaar en 5 september uitgerekend van ons ...
Oh wat leuk! Misschien kom ik wel af en toe een lesje meedoen! 😊

3 jaar geleden

Reactie op Jessicab

Ik ben Jessica bijna 31 heb een dochtertje van 1,5 en ben 9 september uitg ...
Ahahah toevallig! Gezellig ook hier! Gelukkig wisten we het al van elkaar haha

3 jaar geleden

Hi ik ben Chantal uit Leiden, 30 en zwanger van ons eerste kindje. Leuke tip de buurt mama’s. Ik ga gelijk kijken of ik op de site kan registreren

3 jaar geleden

Ik kom nog niet helemaal uit de site van buurtmama’s. Er staat soms dat er meerdere posts zijn maar ik kan ze niet lezen 🙃 hebben meerderen van jullie dit ook?