Ik moest een weekje wachten, heb uitiendelijk wel zelf naar het labo gemaild omdat van de gewone bloeduitslag al alles binnen was nipt nog niet kreeg een mailtje terug met als ik het geslacht wil weten konden zun het doorsturen
Ik op woensdag. Hier gaat het ook naar UZ Leuven.
Hoorde van iemand hier op het forum dat bij hetzelfde ziekenhuis als mij gaat dat ze exact week na bloedname de uitslag had. Ik ben hier anders ook ferm ongeduldig aan het worden 🙊 checkte de nexusz app vandaag alleen al minstens 5x denk ik....
Ik op woensdag. Hier gaat het ook naar UZ Leuven.
Hoorde van iemand hier op ...
Krijg jij de uitslag via een app ? Denk jij dat voor ied zo is ? Welke app is dat? Wil het ook eens proberen anders, ben ook veel te ongeduldig en ook we maken het bekend eens dat de uitslagen binnen zijn, kan het niet meer verstoppen mijn dikke buik 🤷🏻♀️
Ik 26 februari bloed laten trekken in ZOL en vandaag pas resultaat in de app. Mail heb ik ook nog niet ontvangen. Gaat ook via Leuven. Wachten duurde echt lang. Ik ben 42 en was echt wel benieuwd. Staat ook het geslacht in maar die weet ik woensdag pas via een kleine reveal . Mijn zus heeft het via de app ontdekt. Ik hoop dat je vrijdag je resultaat hebt 🙏🏽
Ik heb dit de 25 feb de nipt gedaan (Brussel,chirec) nog steeds geen resultaat.. begin ongeduldig te worden en hoop dat alles in orde is :(. Via welke app kijken jullie dan?
Ik heb het woensdag gedaan en duurde normaal 5a7dagen. Ik krijg het via e-mail. Ik kan eerlijk gezegt helemaal niet wachten continue kijk ik ook al weet ik dat het geen verandering gebeurt... oooh zenuwachtig..
Krijg jij de uitslag via een app ? Denk jij dat voor ied zo is ? Welke app ...
Ja hier is dat ook de bedoeling😉 verstoppen is ook al echt lastig.
De uitslag komt in app van mynexuszhealth normaal gezien, mijn ziekenhuis werkt er toch mee samen. Heb ook via deze app bevestiging gekregen dat na bloedname dat ze mijn staaltje ontvangen hadden...
Ik heb vorige week dinsdag bloed laten trekken in AZ Diest. Resultaten van bloed en urine heb ik al binnen, de effectieve resulataten van de Nipt (via UZ Leuven) nog niet binnengekregen.
Officieel wacht ik ook nog op mijn uitslag. Maar als je it's me op je gsm hebt of een kaartlezer hebt kan je zelf aan je uitslag. Je kan dan kijken via CoZo. Zo heb ik mijn uitslag kunnen zien. Ik hoop dat dit je verder helpt.