25 Reacties

5 jaar geleden

Ja ik moest het formulier van de verloskundige inleveren en het betaalbewijs heb ik op mijn telefoon laten zien.

5 jaar geleden

Ja dat formulier moest ik achterlaten en betalingsbewijs laten zien. Lijkt me dat het dan niet helemaal goed gaat idd. Miss even bellen naar ziekenhuis om het te vragen?

5 jaar geleden

Ik.moest het formulier inleveren en betaalbewijs liet ik op mijn telefoon zien dat was voldoende 😊

5 jaar geleden

Ik moest het formulier ook achterlaten en betaalbewijs laten zien. Is het wel een NIPT locatie? Niet overal doen ze de nipt.

5 jaar geleden

Ik heb het formulier ook moeten inleveren en betaalbewijs laten zien.

5 jaar geleden

Ik moest ook het bewijs laten zien en het formulier moest ik inleveren

5 jaar geleden

Ipv hier je vraag te stellen zou ik even het ziekenhuis bellen. Zij zijn de enige die jou een antwoord kunnen geven.

5 jaar geleden

Reactie op Mommy2be88

Ik moest het formulier ook achterlaten en betaalbewijs laten zien. Is het ...
Ja, het is wel een NIPT locatie maar denk dan toch dat er iets mis is gegaan

5 jaar geleden

moest je niet ook gewoon bloedprikken ? dan hebben ze warsch alleen dat gedaan. Bij de Nipt blijft dat formulier in het ziekenhuis. Dus zou zeker even bellen.

5 jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Ipv hier je vraag te stellen zou ik even het ziekenhuis bellen. Zij zijn de ...
Heb net gebeld en ze kunnen ook niet zeggen of het goed is gegaan of niet, wel een beetje raar. Verloskundige zegt ook niet te weten of het goed is gegaan of niet...

5 jaar geleden

De bloedbuisjes voor de nipt kwamen bij mij uit een aparte verpakking. 2 grote buisjes met een soort legerprint dop. Heb je die gezien? Het formulier moet volgens mij wel mee. daar plakken ze ook stikkers op met je gegevens

5 jaar geleden

Reactie op Suusxb

De bloedbuisjes voor de nipt kwamen bij mij uit een aparte verpakking. 2 gr ...
Nee, heb die buisjes met soort legerprint dop niet gezien. Denk dat ik toch maar nog een keer naar de bloedafnamelocatie ga met het formulier want die hoefde ik dus niet in te leveren

5 jaar geleden

Ja misschien beter het zekere voor het onzekere. Anders zit je zo te wachten op niks. Degene die je geprikt heeft is er nu nog. Die weet het sowieso

5 jaar geleden

Ja idd! De buisjes zaten in een soort etui met daarop idd een soort legerprint. De barcodes van die buisjes werden op het formulier geplakt en die ging mee met die twee buisjes bloed!

5 jaar geleden

Net geweest en ze heeft alle papieren gecontroleerd, ze vroeg gelijk de betaling en daarna de andere papieren

5 jaar geleden

Weet iemand of je betaalbevestiging meteen krijgt ? Wil namelijk vanaf de VK meteen door ( heb namelijk al bloed afname afspraak gemaakt 45 min na VK )

5 jaar geleden

Reactie op Rowievd

Weet iemand of je betaalbevestiging meteen krijgt ? Wil namelijk vanaf de V ...
Ja ik had hem paar minuutjes later in de mail. En je krijgt hem direct al in je browser te zien ook.

5 jaar geleden

Ja, bij mij zijn alle papieren ingenomen. Niets mee terug gehad

5 jaar geleden

Reactie op Moos91

Ja idd! De buisjes zaten in een soort etui met daarop idd een soort legerpr ...
Dit had ik ook. En ze gingen pas aan de slag toen ze het betaalbewijs had geziem. In totaal 7 buisjes ofzo! 2 grote en de rest kleine.

5 jaar geleden

En ben je nog terug gegaan naar de prikpost? @ britt77