Hoi!
Ik heb zojuist de NIPT test laten afnemen met nevenbevindingen. Van de verloskundige kreeg ik een bloedafnameformulier mee, waar o.a. de datum van de bloedafname op staat en barcodes voor de buisjes. Deze heb ik niet hoeven laten zien bij de bloedafname in het ziekenhuis en ik heb ook het betaalbewijs niet hoeven laten zien, terwijl overal staat dat zonder die twee formulieren je niet bloed kan laten prikken voor de NIPT. Nu ben ik toch een beetje bang dat de afname daardoor niet goed is gegaan en of het wel goed opgestuurd wordt.
Mijn vraag is of jullie wel deze formulieren moesten laten zien bij de bloedafname of niet?
Ja dat formulier moest ik achterlaten en betalingsbewijs laten zien. Lijkt me dat het dan niet helemaal goed gaat idd. Miss even bellen naar ziekenhuis om het te vragen?
moest je niet ook gewoon bloedprikken ? dan hebben ze warsch alleen dat gedaan. Bij de Nipt blijft dat formulier in het ziekenhuis.
Dus zou zeker even bellen.
Ipv hier je vraag te stellen zou ik even het ziekenhuis bellen. Zij zijn de ...
Heb net gebeld en ze kunnen ook niet zeggen of het goed is gegaan of niet, wel een beetje raar. Verloskundige zegt ook niet te weten of het goed is gegaan of niet...
De bloedbuisjes voor de nipt kwamen bij mij uit een aparte verpakking. 2 grote buisjes met een soort legerprint dop. Heb je die gezien? Het formulier moet volgens mij wel mee. daar plakken ze ook stikkers op met je gegevens
De bloedbuisjes voor de nipt kwamen bij mij uit een aparte verpakking. 2 gr ...
Nee, heb die buisjes met soort legerprint dop niet gezien. Denk dat ik toch maar nog een keer naar de bloedafnamelocatie ga met het formulier want die hoefde ik dus niet in te leveren
Ja idd! De buisjes zaten in een soort etui met daarop idd een soort legerprint. De barcodes van die buisjes werden op het formulier geplakt en die ging mee met die twee buisjes bloed!
Weet iemand of je betaalbevestiging meteen krijgt ? Wil namelijk vanaf de VK meteen door ( heb namelijk al bloed afname afspraak gemaakt 45 min na VK )