13 Reacties

één jaar geleden

Wat lekker! Hier niet. Ze heeft voldoende aan 1 slaapje. Ik vind het wel heel raar dat je gastouder niet meegaat in wat jullie doen. Het is jullie kind en als ze het nodig heeft, is dat gewoon zo..

één jaar geleden

Ja hoor, 's ochtends al vroeg eruit, maar eind van de ochtend toch weer even erin. Daarna rond 15.00 uur weer een uurtje.

één jaar geleden

Wij hebben ook echt een slaapkop! Ze slaapt meestal om 2000 maar slaapt dan geregeld ook uit tot 930 (zelfs uitschieters tot half 11) en vervolgens slaapt ze smiddags ook nog 3 uur. Dus wel maar 1 slaapje, maar dat is denk ik alleen mogelijk omdat ze zo lang kan uitslapen!

één jaar geleden

Somme dagen nog steeds inderdaad, niks mis mee hoor! Super dat ze toegeven aan hun slaapbehoefte. Bij 1 dutje slaapt hij soms ook 3 uur

één jaar geleden

Hier ook en ik laat ze lekker doen ...

één jaar geleden

Mij zoontje ook nog steeds hoor. Lekker slaapkoppie😊

één jaar geleden

Hier ook.. bijna 18 maanden.. Staan om 6 uur op.. (ivm werk dus helaas ook op onze vrije dag) Slapen van 9 tot 11 a 11.30.. En dan zelfs van 13 tot 16. Dus wij slapen nog ietsjes meer 😅 maar we slapen dus wel van 19 uur tot 6 uur door..

één jaar geleden

Hier net de overgang aan het maken, omdat we merkten dat een van beide dutjes plots moeilijker ging en hij vroeger wakker werd ‘s ochtends.. maar zolang hij het nodig had volgens ons, hebben we 2 dutjes aangeboden! Volg maar je gevoel en het ritme van je kindje😊

één jaar geleden

Hier ook een dame die nog lekker 2x naar bed gaat en dat vinden wij dikke prima! Ze kan prima 1 slaapje aan (op de opvang wil ze zelfs helemaal niet meer slapen en dat gaat 9 van de 10 keer dikke prima) maar als ze hier lekker thuis is dan wil mevrouw rond 9 uur gewoon nog lekker dutten! Gaan we ergens heen of komt t eigenlijk niet uit dat ze gaat slapen in de ochtend vind ze dat ook prima haha De nachten zijn wisselend hier, afgelopen nacht heeft ze t juist weer heel goed gedaan met 2x 1.5 uur slaap terwijl de nacht ervoor met 1x 3 uur slaap echt n ramp was. Vanaf de opvang 0 slaap is soms een pittige nacht maar vaak een prima nacht met doorslapen. Dus ik geloof heel eerlijk niet in t verhaal dat een kindje de nacht door moet slapen om over te gaan naar 1 dutje, want Maud doet dat gewoon niet constant 😂 Ik vind gewoon dat je moet kijken waar je kindje behoefte aan heeft en niet wat andere vinden of "normaal" vinden want ook nog met deze leeftijd is meer slapen normaal haha.

één jaar geleden

Mijn dochter slaapt ook nog 2 dutjes, net zoals die van jou! Op de opvang hebben ze aangegeven dat de meeste kindjes 1 dutje doen, ze hebben het 2x met haar geprobeerd maar om 10 uur was ze zo vervelend dat ze haar alsnog in bed gelegd hebben. Zelf volgen we haar gewoon. Overdag slaapt ze 3 uur en de nacht ook 7-7

één jaar geleden

Onze meid van 18 maanden heeft precies het zelfde ritme! Heerlijk!! 😂 vooral doen wat ze nodig hebben..

één jaar geleden

Hier ook nog 2 dutjes. In de opvang houden ze hem vaak wakker (zogezegd wil hij niet slapen in de ochtend, met af en toe uitzondering, voor hun is het gewoon gemakkelijk iedereen gelijk in bed), soms merken we wel verschil maar is ook niet altijd zo. Is niet dat hij dan sochtends later wakker is ofzo.

één jaar geleden

bijna 19 maanden en heeft 2 weken op 1 slaapje gezeten maar werd elke x vroeg wakker voor zijn doen (6:30) dus nu weer over naar 2 slaapjes. Mijn zoontje geeft het erg moeilijk aan, je moet 'm echt kennen want hij blijft vrolijk rondlopen terwijl die kapot is.