Mijn zoontje van 7,5 maand is al sinds de geboorte erg druk en actief in z鈥檔 slaap. Hij mept zichzelf steeds wakker met z鈥檔 armpjes. Arme schat 馃槥
Na een lange tijd van inbakeren, wat hem heel veel rust gaf en hij heeerlijk sliep, slaapt hij nu sinds een aantal maanden in een inbakerslaapzakje (Puckababy Mini). Nog wel met z鈥檔 armpjes erin, maar zit wel veel losser in de slaapzak. Dus hij kan ze wel bewegen, maar nog niet zodanig dat hij zichzelf wakker houdt.
Omdat hij ook prima op z鈥檔 buik kan liggen en zichzelf kan opdrukken in de slaapzak met z鈥檔 armen erin hebben we dit nog even wat langer uitgesteld, maar ik wil nu toch echt dat hij met z鈥檔 armpjes eruit gaat leren slapen. Ook met het oog op een zomer slaapzak zonder armpjes op vakantie.
Uiteraard proberen we het eerst met 1 arm eruit, maar hij blijft zichzelf maar wakker houden/slaan 馃槦 Ik hou z鈥檔 armpje/handje vast tijdens het in slaap vallen, maar ik z鈥檔 slaap wordt hij toch weer wild en mept hij zichzelf wakker 馃槱
Hebben er nog meer van die drukke slapers?Hoe doen jullie dat? Tips zijn welkom!