11 Reacties

6 maanden geleden

Ja hoor mijn dochter ook. Laat ik meestal een uur slapen. Ze valt savonda dan wel pas tegen half 9 a 9 uur in slaap maar dat heb ik liever dan dat ze stiervervelend is rond 4 uur smiddags.

6 maanden geleden

Reactie op Steffie1391

Ja hoor mijn dochter ook. Laat ik meestal een uur slapen. Ze valt savonda d ...
En ik heb nogveen zoontje van 22 maanden dus dan gaan ze allebij maar bed. Heb ik ook even uurtje rust haha

6 maanden geleden

Reactie op Steffie1391

Hier dus precies het zelfde, och dit stelt me toch gerust haha dacht even dat ik hem nog te klein houd ofzo 馃檲

6 maanden geleden

Reactie op sssb

Hier dus precies het zelfde, och dit stelt me toch gerust haha dacht even d ...
Nee hoor. Als ze straks naar school gaat in september kijk ik gewoon hoe ze het doet en dan laat ik der miss 1 of 2 dagen thuis om bij te komen Ze zijn nog niet leerplichtig

6 maanden geleden

Reactie op Steffie1391

Nee hoor. Als ze straks naar school gaat in september kijk ik gewoon hoe ze ...
Ja zo denk ik er ook over! Toch ga je twijfelen door opmerkingen van anderen. Maar bedankt voor je reactie. Hij ligt lekker te slapen en ik lig op de bank馃お

6 maanden geleden

Reactie op sssb

Ja zo denk ik er ook over! Toch ga je twijfelen door opmerkingen van andere ...
Moet je niet doen. Lekker bij je eigen gevoel blijven 鈽猴笍 ik ook haha!

6 maanden geleden

Hier ook! Onze ondernemende dochter slaapt iedere dag nog 2 uurtjes en gaat om 19:30 naar bed. Liever een gezellig meisje dan vanaf 17:30 uur drama

6 maanden geleden

Reactie op Steffie1391

Ik denk wel dat als je dochter even went aan het missen van de dut, ze in de avond veel vroeger gaat slapen, ze meer rust pakt in de nacht en dan het dutje dus ook niet nodig zal hebben. Verder, ik was zelf ook zo'n kind. Ik sliep vaak nog op de bank in de middag. Eenmaal naar school ging het gewoon prima. En inderdaad, je kan ook een dagje thuishouden. Of een middag. Zolang de nacht goed gaat, zou ik me er niet druk om maken. Maar met niet in slaap vallen in de avond of een rommeliger nacht, zou ik de dut zeker weg laten. De dip om 16 uur kan dan ook honger zijn, dus met een extra eetmoment, dat er nu niet is door de dut, kan dit wellicht ook al verholpen worden.

6 maanden geleden

Reactie op Jurst

Ik denk wel dat als je dochter even went aan het missen van de dut, ze in d ...
Nee zei slaapt gewoon goed snachts. En ze krijgt smisdags ook na haar middag slaapje altijd een appel. Dat vult ook lekker. Ze kan beter savonds later slapen dan haar slaapje over slaan. In het weekend en soms als we geen actieve ochtend hebben gehad mag ze hem over slaan de middag slaap. En soms gaat ze ook niet slapen. Dan ligt ze lekker in der bed met der knuffels uit te rusten. Dan zegt ze ook ik ga uit rusten. Dat is ook prima

6 maanden geleden

Mijn dochter van september 2021 slaapt ook nog een uurtje overdag, wij staan 3 dagen per week vroeg op soms 4 ik werk vanaf 6:45 moet haar dan 6:30 bij de opvang/gastouder brengen en daarom slaapt ze dat uurtje. En in de avond slaapt ze gewoon tussen 19:00/20:00 weer volle nacht verder. Als zij dit dutje niet doet op mijn vrije dagen merk ik dat zij een beetje mopperig is. Straks als ze naar school gaat gaat het vanzelf er af zou me daar niet druk om maken.

4 maanden geleden

Ooooh heeeerlijk! Me dochter van eind september 2021 slaapt al sinds 1,5 niet meer in de middag馃槀 alleen als ze ziek is