8 Reacties

4 jaar geleden

Ik, slappe stoelgang maar was hier niet genoeg wegens het kma was.

4 jaar geleden

Ik, slappe stoelgang maar was hier niet genoeg wegens het kma was.
Hoe zijn jullie er achter gekomen dat het kma is? Bij ons is er twijfel kma of reflux Naar welke melk zijn jullie dan overgeschakeld en hoe is de stoelgang nu?

4 jaar geleden

Reactie op Jolien1702

Hoe zijn jullie er achter gekomen dat het kma is? Bij ons is er twijfel kma ...
In ziekenhuis 1 zeiden ze telkens het is reflux en ik vroeg doe controle op kma. En ze zeiden je overdrijft. Hij bleef ontroostbaar huilen de ene keer spuitluiers de andere keer dagen geen kaka, krampen,scheten, opboeren niet slapen. Dus naar ziekenhuis 2 en daar direct op verknipte eiwitten dieet melk en ging al beter en na 4w volledig koemelkvrij en is echt een heel ander kindje. Wij hadden eerste nestle althera en nu nestle alfamino is beetje hetzelfde als neocate

4 jaar geleden

In ziekenhuis 1 zeiden ze telkens het is reflux en ik vroeg doe controle op ...
Ohja en het spugen is ook verdwenen nu

4 jaar geleden

In ziekenhuis 1 zeiden ze telkens het is reflux en ik vroeg doe controle op ...
Dankjewel voor de uitleg! Eerst zeiden ze bij ons maagontstekint zijn van nutrilon verzadiging naar novalec ar digest moeten gaan. Geeft geen klakjes meer terug. Maar geeft nu hele gulpen tot heel zijn fles terug niet bij iedere fles maar zeker 1 per dag ze denken aan reflux of kma Toen hij nutrilon dronk deed hij maar 1x perdag stoelgang en die was vast en niet lopend. Sinds hij novalec drinkt loopt het er uit. Hebben soms 6 stoelgang pampers maar evht slap....

4 jaar geleden

Sinds ik Novalac gebruik voor ons kleintje heeft hij een vastere stoelgang, ervoor was deze veel lopender.. Ik weet het gewoon niet meer, ik heb dus 2 weken Novalec moeten geven en zelf een koemelkeiwitvrij dieet moeten volgen voor de borstvoeding. Gisteren moest ik van de arts even stoppen met het dieet en terug normaal eten zodat ze konden zien hoe hij er op zou reageren.. Alleen maar huilen jammer genoeg dus moet ik er dan vanuit gaan dat hij kma heeft? Het is zo dat hij toevallig ook in zijn tweede sprongetje zit dus ik weet het allemaal even niet meer..

4 jaar geleden

Reactie op Jolien1702

Dankjewel voor de uitleg! Eerst zeiden ze bij ons maagontstekint zijn van ...
Ja van novalzc is dat indd zo. Heeft je kindje huilgedrag of eczeem?

4 jaar geleden

Ja van novalzc is dat indd zo. Heeft je kindje huilgedrag of eczeem?
Neen dat heeft hij niet