15 Reacties

4 jaar geleden

Oball Classic:

4 jaar geleden

Mijn zoontje is helemaal gek op de mushie! Kan hem makkelijk pakken en vasthouden, kauwt lekker en hij doet zichzelf geen pijn met dat extreme gezwaai met die bal 馃槀

4 jaar geleden

Hier is de Oball een dikke hit! Wij hebben er eentje die ook rammelt. Ze rammelt ermee, probeert hem in haar mond te stoppen en gooit hem weg.

4 jaar geleden

Reactie op steefgerritsen

Mijn zoontje is helemaal gek op de mushie! Kan hem makkelijk pakken en vast ...
Onze dochter ook! Slaat zichzelf er ook vaak perongeluk mee en het zelf vastgrijpen vind ze heel fijn

4 jaar geleden

Ik heb ze allebei en de Oball is wel echt favoriet. Komt misschien ook omdat hij die beter kent omdat hij hem (per ongeluk) al eerder goed vast kon pakken. De gaten zijn kleiner dus was het vaker raak bij het graaien zeg maar. En misschien ook vanwege de kleurtjes want ik heb die hysterische met de primaire kleuren 馃槀. Hij duwt de Oball ook tegen z'n gezicht en likt eraan

4 jaar geleden

Van Mushie is hier ook een succes! En ik vind deze ook mooier haha

4 jaar geleden

ik heb beide en beide vind hij niets 馃槀馃槀馃槀 speelt liever met een leeg flesje

4 jaar geleden

Reactie op Leruit

Ik heb ze allebei en de Oball is wel echt favoriet. Komt misschien ook omda ...
Haha dat likken doet onze dochter ook... Lekker ontdekken. Ze vindt de oball inderdaad heel erg leuk samen met een pop in hysterische kleuren het favo speelgoed van het moment.

4 jaar geleden

Ik heb ook de Oball rammelaar en mijn dochter is er echt gek op! Maakt geluid, ze kan hem makkelijk pakken en doet m ook in dr mond haha

4 jaar geleden

Onze dochter heeft de mushie, ondanks dat ie er beetje saai uitziet vind ze hem wel heel leuk! Ze kan hem goed vasthouden dus dat is top aan dat ding. Lekker kauwen en sabbelen.

4 jaar geleden

Op de oball kunnen zie niet lekker kauwen, wel makkelijk te grijpen. Dus ik denk dat je moet kijken naar voor welk doel je hem meer wil gebruiken

4 jaar geleden

Die van Mushie is al w茅ken het favoriete speeltje van mijn baby! Eerst alleen vasthouden en nu ook flink op "kauwen". Heb de oball niet geprobeerd, maar kan de Mushie dus absoluut aanraden

4 jaar geleden

De oball!

4 jaar geleden

Die van Mushie is bij ons favoriet! 馃槏