14 Reacties

2 jaar geleden

Ja hier ook. Soms drinkt hij s nachts niet en dan drinkt hij alsnog z’n fles niet. Je kan proberen de rest met pap te geven. Wil mijn zoon niet maar goed

2 jaar geleden

Hier ook altijd al zo geweest, Net dronk ze ook maar 60, meestal rond de 100 in de ochtend. Laatste fles was gisteravond half 8 geloof ik.

2 jaar geleden

Hier ook, meestal laat m’n zoontje ongeveer 50cc staan en dan wil die niet meer. Ik weet alleen niet waarom 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Herkenbaar, hier al maandenlang zo. De laatste weken gebruiken we wat ze van de fles overlaat om de boterham in te dippen. Op die manier krijgt ze toch +-150cc op plus zo'n driekwart boterham.

2 jaar geleden

Van het restje pap maken hebben we ook een tijd geprobeerd. Ging een paar dagen goed maar toen wilde ze het niet meer, wellicht werkt het bij jullie wel.

2 jaar geleden

Ja zeker herkenbaar! Hier is het al langer aan de gang. Gaf tot 2 weken geleden nog bv in de ochtend, dacht dat het daar aan lag, maar fles drinkt hij amper 100cc. De rest gaat prima..

2 jaar geleden

Kinderen gaan langzaamaan zelf flessen vervangen voor vast eten. Ontbijt hij smorgens wel heel goed? Dan kan het zijn dat hij minder wil drinken omdat hij vast eten verwacht en wil hebben.

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Kinderen gaan langzaamaan zelf flessen vervangen voor vast eten. Ontbijt hi ...
Nee hij eet nog geen brood. Wel volledig fruit en groentehap. Hij is 9 weken te vroeg geboren dus gecorrigeerd 7 mnd. Met de logopedist gaan we deze week starten met liga en toewerken naar brood.

2 jaar geleden

Als ons dametje niet goed wakker is drinkt zij ook slecht sochtends. Vaak laat ik haar even wakker worden in de box en bied ik het na een kwartiertje aan

2 jaar geleden

Reactie op Liess91

Als ons dametje niet goed wakker is drinkt zij ook slecht sochtends. Vaak l ...
Hier helpt dat meestal niet, vanochtend na 3 kwartier kreeg ze de fles en toen alsnog weinig gedronken. Moet zeggen dat ik zelf ook met moeite eet in de ochtend 😝

2 jaar geleden

Same here! Ze haalt het meestal uiteindelijk gedurende de dag wel in

2 jaar geleden

Hier drinkt ze goed als ze al even wakker is, halfuur tot uur na opstaan pas flesje geven lukt het best, 210ml op 8maand.

2 jaar geleden

Geef je pap? Ik krijg er met moeite in de ochtend 40cc in via de fles, maar als we 120cc pap geven (dus met de lepel) heeft hij het zo op. Zo krijgt hij toch zijn gehele melk+vocht binnen.

2 jaar geleden

Reactie op GwendoRic

Geef je pap? Ik krijg er met moeite in de ochtend 40cc in via de fles, maar ...
Vanmorgen de rest inderdaad aangemaakt met fijne granen pap en dat ging goed. Dus 100 cc fles en nog wat pap. Denk dat ik dit er maar in hou.