27 Reacties

4 jaar geleden

Ik had laatst een nachtmerrie dat ik teveel cafeïne binnen had gekregen en de baby op hol was geslagen😭

4 jaar geleden

Volgens mij bedoelen ze dat 1 portie 150 gram vla is.

4 jaar geleden

Een portie vla is 150 gram, niet de chocolade zelf denk ik. Ik zou me absoluut geen zorgen maken, maar je kunt natuurlijk voor je eigen gemoedsrust even op de verpakking kijken.

4 jaar geleden

Reactie op Mimi Oktober

Ik had laatst een nachtmerrie dat ik teveel cafeïne binnen had gekregen en ...
Aahh dat is naaaarrr.... maar niet echt gebeurd toch?

4 jaar geleden

Reactie op lrbntm

Volgens mij bedoelen ze dat 1 portie 150 gram vla is.
Oooohh ja dat zou ook nog kunnen

4 jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Een portie vla is 150 gram, niet de chocolade zelf denk ik. Ik zou me absol ...
Dat heb ik gedaan, ik kom er zelf alleen niet uit haha mijn vriend heeft even meegekeken die zei dat ik me geen zorgen moest maken omdat er maar 1% cacao in zit in heel die pak vla en in de cacao zit de cafeïne. Ik schrok me een hoedje...😅

4 jaar geleden

Aahh jullie hebben gelijk 150 gram portie vla inderdaad niet de chocolade zelf😅

4 jaar geleden

Je kan op Voedingscentrum kijken hoeveel cafeïne er in verschillende voedingsmiddelen zit. Ik ben zelf nogal een chocolade liefhebber en als je verder geen andere cafeïne houdende producten gebruikt zit je er niet zo snel aan volgens mij

4 jaar geleden

Reactie op Mint123

Je kan op Voedingscentrum kijken hoeveel cafeïne er in verschillende voedin ...
Dankjewel voor de tip en gerustelling!

4 jaar geleden

Daarbij mag je 200mg cafeïne per dag. Dus twee bakjes chocolade vla komen daar nooit aan 👍🏻😉

4 jaar geleden

Hi michelle, Zou me geen zorgen maken! Als het gaat om 150 gram vla waarvan 1% cacao betreft betekent dit dat er 1,5 gram cacao in je bakje vla zit. Via internet zie ik dat dit neerkomt op ongeveer 3,5 mg cafeïne. Dit zou betekenen dat 57 kommen vla van 150 gram mag eten voordat je aan de 200 mg cafeïne. Dus ik zou er lekker van genieten zonder schuldgevoel 😉

4 jaar geleden

Aahh dat is naaaarrr.... maar niet echt gebeurd toch?
Nee was echt een droom nachtmerrie 😭

4 jaar geleden

Reactie op M2be

Hi michelle, Zou me geen zorgen maken! Als het gaat om 150 gram vla waarva ...
Dankjewel voor de duidelijke uitleg😊

4 jaar geleden

Hoi allemaal, Houd het svp gezellig en on topic... Bedankt! Ik zal de off topic reacties verwijderen. Wees een beetje lief voor jezelf en elkaar❤️

4 jaar geleden

Baahhhh

4 jaar geleden

Reactie op Roos | 24Baby

Hoi allemaal, Houd het svp gezellig en on topic... Bedankt! Ik zal de off ...
Van mij mag je deze topic sluiten ik ga deze account en app ook verwijderen ik vind het niet tof hoe hier met elkaar om word gegaan

4 jaar geleden

Van mij mag je deze topic sluiten ik ga deze account en app ook verwijderen ...
Ik snap dat je het vervelend vindt. Dit is ook niet helemaal hoe we met elkaar om willen gaan hier. Ik hoop dat je je vrij voelt om gewoon je vragen te stellen en onzekerheden te delen. Ik wens je in ieder geval een prettige zwangerschap! ❤️En de andere dames natuurlijk ook.

4 jaar geleden

Nee inderdaad, nee sorry ik durf niks meer te vragen of te delen. En dankjewel❤

4 jaar geleden

Nee inderdaad, nee sorry ik durf niks meer te vragen of te delen. En dankj ...
Ik weet niet wat er voor vervelende dingen tegen/over je gezegd zijn, maar ik vind het vervelend dat je daarom niets meer durf te vragen of te delen. Ik heb ook wel eens narigheid over me heen gehad hier op het forum. Het is zeker niet leuk, maar ik heb me er gewoon over heen gezet. Ik zie het jammer genoeg vaak genoeg gebeuren dat dames daardoor weg gaan. Heel jammer als dames zo doen terwijl we elkaar juist moeten steunen. Ik hoop dat je ergens anders wel de steun kunt vinden die je nodig hebt in deze tijd☘️. Fijne zwangerschap toegewenst❤️