9 Reacties

2 jaar geleden

Hi, ik kan hem hier in Nederland ook niet zo snel vinden online, maar ik heb zelf een goede ervaring met de thee van de kleine keuken! Vind mijn zoontje heerlijk, wel het liefste warm. Nu gaat water drinken uit dezelfde beker ook beter 💪🏼

2 jaar geleden

Van wat ik zie overal is het volledig uit de handel gehaald. Maar er zat nog erg veel suiker in..70% minder dan in frisdrank, maar nog steeds dus wel die 30% Flint drinkt cafeïnevrije thee. Sterk gezet en dan verdund met koud water. Bevalt heel goed. Of een heeeeel klein beetje puur appelsap met water

2 jaar geleden

Hier kamillethee. Ik merk nu we zijn overgestapt van 4 naar 3 flessen hij de thee ook lekker gaat drinken omdat hij nu merk dat dit ook helpt tegen de dorst ipv alleen de fles :-)

2 jaar geleden

Of die van Piramide (kinder thee)

2 jaar geleden

Wij hebben de thee van kleintje keuken! Onze zoon vind het heerlijk kan ook in koud water

2 jaar geleden

De kleine keuken bedoel ik

2 jaar geleden

Dankjewel voor de tips. Geven jullie het in open beker of drinkbeker ? De 360 beker is nog te moeilijk hier. Hij laat alles door zijn mond roeren en dan langs de lippen er weer uit maar merk wel echt dat hij dorst heeft bij zijn avondfles dus vind dit echt zo zonde 😳. Uit armoe al Roosvice eens geprobeerd maar ook geen resultaat, sinaasappelsap geperst en aangelengd met water ook niet..

2 jaar geleden

Reactie op ldhondt

Dankjewel voor de tips. Geven jullie het in open beker of drinkbeker ? De 3 ...
Ik geef het in zo’n beker met rietje erin, hij moest het even door krijgen maar drinkt nu een beker per dag leeg