99 Reacties

2 jaar geleden

Hier van 22-09 en draait alleen van buik naar rug, andersom nog niet

2 jaar geleden

Luuk is van 4-09 en is hard aan het oefenen met omrollen. Van buik naar rug doet hij al vanaf week 9. Nu ook bijna van rug naar buik. Hij moet alleen nog over het kantelpunt heen

2 jaar geleden

Luuk is van 4-09 en is hard aan het oefenen met omrollen. Van buik naar rug ...
Zo ligt mijn dochter ook heel vaak haha

2 jaar geleden

Hier van 7-10 en zojuist is het gelukt 👏🏼

2 jaar geleden

Hier 6 maanden maar ze rolt nog niet hoor, ligt ook niet graag op een kleed dus ze zit eigenlijk altijd in de wipper of triptrap, komt vanzelf wel 😀

2 jaar geleden

Hier helemaal luie dochter van 13/8 dus al bijna 7 maanden rolt niet maar kruipt dan wel weer voornamelijk achteruit en als ze dan moe is gillen of mama haar even om kan draaien en dan begint ze weer te lachen 🤣

2 jaar geleden

Mijn dochter van 20/9 rolt ook nog niet. Als we haar een beetje helpen, kijkt ze ons aan- wat is hier leuk aan?! 🤨

2 jaar geleden

Mijn dochter rolt wel van rug naar buik al heel lang, maar op de een of andere manier is het haar nooit gelukt terug te rollen

2 jaar geleden

Onze dochter 22/09 rolt sinds twee weken maar onze zoon (nu bijna 3 jaar) rolde met 8 maanden ongeveer dus het is echt per kind verschillend! Ik merkte ook gelijk verschil met het op de buik leggen. Mijn zoontje vond tummy time toen vreselijk en mijn dochter vind het vanaf het begin hartstikke leuk ;)

2 jaar geleden

Reactie op Stéphanie91

Hier helemaal luie dochter van 13/8 dus al bijna 7 maanden rolt niet maar k ...
Mijn oudste dochter is ook van 13/08 alleen zij wordt in aug al 4😅

2 jaar geleden

Reactie op mamavansarah

Mijn oudste dochter is ook van 13/08 alleen zij wordt in aug al 4😅
Hahah en rolde zij wel of ook niet?🤣 dan ligt het aan de datum haha die van mij had ook pech om op vrijdag de 13e ter wereld te komen.

2 jaar geleden

Mijn zoon is van 10/9 en rolt ook nog niet. Hij beweegt wel veel van links en naar rechts maar heeft nog niet in de gaten dat z’n armen erbij gebruiken het wat gemakkelijker maakt 😆

2 jaar geleden

Ze rolt van der rug op der zij naar bijna haar buik, maar der arm ligt nog in de weg haha. Nu 23 weken oud. Van buik naar rug kan ze al sinds dat ze 3 maanden oud is

2 jaar geleden

Mijn kleine meid is vandaag 24weken en rolde vandaag opeens door van der zij naar der buik😊 en dan meteen 5x achter elkaar🥰

2 jaar geleden

Reactie op Stéphanie91

Hier helemaal luie dochter van 13/8 dus al bijna 7 maanden rolt niet maar k ...
Onze zoon is ook van 13/8. Bij de opvang kan hij wel rollen maar thuis heeft hij er echt geen zin in. Ook nog niets wat op kruipen op verplaatsen lijkt! Hij is wel 6 weken te vroeg geboren. Nog eventjes geduld 🙂

2 jaar geleden

Reactie op 93Iris

Onze zoon is ook van 13/8. Bij de opvang kan hij wel rollen maar thuis heef ...
Gek is dat he, ach ja ieder kindje doet het op zijn eigen tempo en soms slaan ze het ook over. Maak me er ook niet zo druk om. Ons meisje is inderdaad ook eerder geboren (3 weken). Verder alles goed met jullie knulletje? Wel al aan de hapjes etc?

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft zich vanmorgen zelf naar zijn rug getrokken door zich vast te houden aan de knuffels. Zo trots op hem 😍

2 jaar geleden

Ze rolt van der rug op der zij naar bijna haar buik, maar der arm ligt nog ...
Ze rolt sinds gisteren nu ook van rug naar buik!

2 jaar geleden

Mijn dochtertje is precies een half jar vandaag en rolt alleen af en toe van buik naar rug, verder nog niks🙊

2 jaar geleden

We kregen op de opvang al commentaar dat hij nog niet omrolt en daarom alleen nog maar op zijn rug kan spelen. Er was nog niemand op het idee gekomen dat je hem ook zelf op zijn buik kan leggen 🤦‍♀️