99 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook een kereltje van 5 maand die nog niet rolt. Gister bij consultatiebureau geweest en daar vonden ze het helemaal niet erg en ook niet te laat ofzo. Als ik de kleine op z'n buik leg rolt ie wel snel naar z'n rug terug hihi.

2 jaar geleden

Reactie op MickyML

We kregen op de opvang al commentaar dat hij nog niet omrolt en daarom alle ...
Pfff!!

2 jaar geleden

Mijn dochter is van 15/9 en ze heeft toen ze vijf maanden was 5x van buik naar rug gerold en daarna niet meer. Zo van: ik heb het laten zien dat ik het kan, dus dan is het wel goed geweest. Van rug naar buik nog geen één keer, ze dan blijft hangen op haar zij.

2 jaar geleden

Reactie op milouchristina

Mijn dochter is van 15/9 en ze heeft toen ze vijf maanden was 5x van buik n ...
Zoon van zelfde datum precies het zelfde. Ook iets van 5x en daarna niet meer. Maak me geen zorgen hoor. Ieder kindje zijn/haar eigen tempo.

2 jaar geleden

Hier ook nog niet hoor. Onze zoon is van 31.8 😅

2 jaar geleden

Same hier ook niet 🤣 lazy baby. Vind t ook niks aan op zn buik dus doet ook echt de moeite niet. Gaat al helemaal van links naar rechts maar net dat laatste stukje vertikt hij gewoon 🤣🤣

2 jaar geleden

Reactie op mamavansarah

Ze is van 14-09 dus 5 maanden
Mijn zoontje is ook van 14.09 en rolt sinds enkele dagen van rug naar buik

2 jaar geleden

Vandaag voor het eerst gerold! Ze is van 14-09 🥳

2 jaar geleden

Onze kleine draak draait vanaf afgelopen vrijdag van rug naar buik. Nog niet terug helaas, want als ze het zat is op haar buik dan is het zeuren. Leg je haar terug draait ze gelijk weer op haar buik 😂🙈. Ze is van 26-9

2 jaar geleden

Mijn dochtertje is van 12-9 en rolt nog niet. Ik hoorde gisteren van de opvang dat ze nu pogingen doe maar dat het haar nog niet lukt 😅. Komt wel goed.... ieder zijn tempo. Mijn zoontje was eerder met rollen, al bij 4,5 maand maar hij was ook een buikslaper.

2 jaar geleden

Hier is ze nu dan eindelijk ook begonnen met terug rollen van buik naar rug. Nu rolt ze alle kanten op. Ik leg haar ergens neer en ze eindigt 2 meter verder onder de bank😂

2 jaar geleden

Morgen 6 maand. Hij rolt van rug naar zij en van buik naar rug. Maar nog niet van rug naar buik.

2 jaar geleden

Reactie op Sien 3

Morgen 6 maand. Hij rolt van rug naar zij en van buik naar rug. Maar nog ni ...
Bij ons exact hetzelfde. Wel van buik naar rug, dat kon ze al met 3,5 maand. Ze rolt ook van rug naar zij maar rug naar buik lukt (nog) niet. Ze houdt er niet van om op haar buik te liggen. Daardoor heeft ze het rollen naar rug volgens mij snel geleerd. Ze is 6 maanden oud.

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft zich vanmorgen zelf naar zijn rug getrokken door zich va ...
Knuffels zijn niet meer nodig. Meneer gaat als een tierelier met omrollen. Zelfs meerdere keren per dag. En trots dat hij is als het lukt 🥰

2 jaar geleden

Hier nog steeds niet echt rollen. Ze kan intussen zitten dus het interesseert haar nu nog minder. Wil enkel zitten of staan (met hulp) ik denk dat onze meid het rollen wil overslaan

2 jaar geleden

Hij kon met 4 maanden al sporadisch van buik naar rug maar deed dit zeer weinig. Van rug naar buik lukte hem nog niet, tot gisteren. Hij sliep al 3 dagen op z'n zij en gister tijdens het spelen begon hij ineens heel het kleed over te rollen. Met 26.6 dus eigenlijk zijn eerste echt rol

2 jaar geleden

Mijn dochtertje was 6 maanden toen ze van rug naar buik rolde. En 3 weken later ook van buik naar rug.

2 jaar geleden

Reactie op Jjjjjj

Hier nog steeds niet echt rollen. Ze kan intussen zitten dus het interessee ...
Hier precies hetzelfde!

2 jaar geleden

Mijn dochter is 6 maanden en rolt ook nog niet zelfstandig om. Met een klein beetje hulp lukt het wel.

2 jaar geleden

Hier rolt ze nu om sinds gisteren van rug naar buik, buik naar rug deed ze al een tijdje. Het liefste staat en zit ze de hele dag… liggen vindt ze niks meer aan. 22 maart is ze 6 maanden