99 Reacties
2 jaar geleden
Hier ook een kereltje van 5 maand die nog niet rolt. Gister bij consultatiebureau geweest en daar vonden ze het helemaal niet erg en ook niet te laat ofzo.
Als ik de kleine op z'n buik leg rolt ie wel snel naar z'n rug terug hihi.
2 jaar geleden
Reactie op MickyML
We kregen op de opvang al commentaar dat hij nog niet omrolt en daarom alle ...
Pfff!!
2 jaar geleden
Mijn dochter is van 15/9 en ze heeft toen ze vijf maanden was 5x van buik naar rug gerold en daarna niet meer. Zo van: ik heb het laten zien dat ik het kan, dus dan is het wel goed geweest.
Van rug naar buik nog geen één keer, ze dan blijft hangen op haar zij.
2 jaar geleden
Reactie op Sien 3
Morgen 6 maand. Hij rolt van rug naar zij en van buik naar rug. Maar nog ni ...
Bij ons exact hetzelfde. Wel van buik naar rug, dat kon ze al met 3,5 maand. Ze rolt ook van rug naar zij maar rug naar buik lukt (nog) niet. Ze houdt er niet van om op haar buik te liggen. Daardoor heeft ze het rollen naar rug volgens mij snel geleerd. Ze is 6 maanden oud.
2 jaar geleden
Mijn zoontje heeft zich vanmorgen zelf naar zijn rug getrokken door zich va ...
Knuffels zijn niet meer nodig. Meneer gaat als een tierelier met omrollen. Zelfs meerdere keren per dag. En trots dat hij is als het lukt 🥰
2 jaar geleden
Hij kon met 4 maanden al sporadisch van buik naar rug maar deed dit zeer weinig. Van rug naar buik lukte hem nog niet, tot gisteren. Hij sliep al 3 dagen op z'n zij en gister tijdens het spelen begon hij ineens heel het kleed over te rollen. Met 26.6 dus eigenlijk zijn eerste echt rol
2 jaar geleden
Reactie op Jjjjjj
Hier nog steeds niet echt rollen. Ze kan intussen zitten dus het interessee ...
Hier precies hetzelfde!
2 jaar geleden
Hier rolt ze nu om sinds gisteren van rug naar buik, buik naar rug deed ze al een tijdje. Het liefste staat en zit ze de hele dag… liggen vindt ze niks meer aan.
22 maart is ze 6 maanden