99 Reacties
2 jaar geleden
Hier zoontje van 5,5 maand rolt ook nog niet zelfstandig, rolt ook naar z鈥檔 zij maar niet verder dan dat. Nu moet ik zeggen dat hij echt pas sinds kort het leuk vind om op z鈥檔 buik te zijn/spelen. Daarvoor was het altijd een strijd en niet langer dan 5 minuten of hij ging huilen 馃檭
2 jaar geleden
Reactie op Lil1994
Dochter 7 maanden, rolt niet van rug naar buik, moet ik me zorgen maken?
Hi, hier mijn zoontje ook nog niet hoor en al helemaal geen poging om te tijgeren of iets. Ik ga ook steeds van zorgen naar toch weer relativeren iedere baby zijn eigen tempo. Lastig he!
2 jaar geleden
Zoontje hier is ook nog steeds makkelijk. Wil wel, maar is net te zwaar. Van de fysio ivm voorkeurshouding tips gekregen om hem meer zelf te laten draaien. Maar dit doen we al een maand en hij draait nog steeds niet van rug naar buik. Als hij eenmaal op z鈥檔 buik ligt vindt hij het fantastisch. Maar hij wil er gewoon nog niet aan dat hij dat zelf ook kan. Wel probeert hij te tijgeeen en kruipen op z鈥檔 buik. Dat heeft al heel wat maanden meer prioriteit
2 jaar geleden
Reactie op MickyML
Nog meer baby鈥檚 die wel van rug naar buik maar niet van buik naar rug? Ik h ...
Hier nog eentje, wel van rug naar buik maar andersom ho maar 馃槄
2 jaar geleden
Reactie op Lil1994
Dochter 7 maanden, rolt niet van rug naar buik, moet ik me zorgen maken?
CB zei dat gemiddeld pas 80 procent van de baby's kan rollen met 9 maanden
2 jaar geleden
Reactie op Gaaabju
Hier nog zo'n eigenwijsje.. ons zoontje is 5 maanden en een week, en draait ...
Hoezo eigenwijs? Dat is vet jong hoor om te rollen haha
2 jaar geleden
CB zei dat gemiddeld pas 80 procent van de baby's kan rollen met 9 maanden
Zeggen ze hier inderdaad ook dus geen zorgen!
2 jaar geleden
Reactie op MickyML
Hier ook! 6.5 maand nu
2 jaar geleden
Reactie op MickyML
Ja, hier ook. Ze kon eerst van buik naar rug, maar sinds ze van rug naar buik kan lukt terug niet meer. Dan ligt ze met haar armpjes achteruit te spartelen tot je haar komt redden 馃檲.
2 jaar geleden
Mijn baby van 6.5 rolt nog niet. Ze haat op haar buik liggen dus ik verwacht dat aanstalten maakt om er heen te rollen. Als ik haar op haar buik ligt, huilt ze alleen maar dus terugrollen doet ze dan ook niet.
2 jaar geleden
Reactie op Applepie07
Mijn baby van 6.5 rolt nog niet. Ze haat op haar buik liggen dus ik verwach ...
Komt zo bekend voor dit. Vandaag 7 maand maar tummy time is nog steeds not done. Hij huilt niet maar klaagt echt en gaat gewoon relaxed liggen dan. Hij kan heel goed draaien maar hij vertikt het gewoon.
2 jaar geleden
Reactie op Mara21
Ja, hier ook. Ze kon eerst van buik naar rug, maar sinds ze van rug naar bu ...
Ze heeft vandaag ineens de smaak te pakken en kan heen en weer rollen! Precies 6 maanden vandaag 馃槉. Het gaat heel gecontroleerd, dus ik hoop dat het geen toevalstreffers waren, maar een blijvende skill.