Onze dochter rolt sinds gisteren van haar rug naar haar buik. Ik heb niet echt een vraag naar is dat niet erg vroeg? Van haar buik weer terug naar haar rug lukt nog niet, dus dat wordt veel opletten geblazen😅
Ik bedoel dit absoluut niet op zo'n manier van "kijk mijn kind", maar onze dochter doet dit dus al bijna een maand. Toen vroeg ik me ook al af of het niet vroeg was. Maar anderzijds.. Je verandert er toch niks aan 😂
Mijn zoontje is 4 maanden en een week en rolt al allebei de kanten op. Volgens mij bestaat er niet zo iets als te vroeg wat betreft de ontwikkeling. Ieder kindje heeft zijn of haar eigen tempo. Inderdaad wel goed in de gaten houden! 😂
Hier 4maand en half en doet af en toe aanstalten om op zijn zij door te gaan rollen. Hij heeft al de hele tijd niet veel hulp meer nodig maar verder is hij zo lui 😑😑😑
Onze zoon rolt al van 7 weken van buik naar rug en van 16 weken van rug naar buik. Ieder kind ontwikkeld zich op zijn manier en ik denk niet dat er iets ‘te vroeg’ kan zijn hierbij.
Mijn dochter was net 3 maanden oud toen ze van haar buik naar haar rug kon rollen. Nu kan ze met 4.5e maand bijna van haar rug naar haar buik rollen.
Nu de hel van slaapregressie én de puckababy afbouwen voordat ze helemaal kan omrollen 😴
Hier rolde Jorrit al vanaf 3 maanden op zijn buikje. Heel snel. Hij rolt nog niet echt terug trouwens, maar tijgert al wel een beetje haha. Gekke volgordes hier 🤪