15 Reacties

5 maanden geleden

Heb je deze van HEMA al geprobeerd? Die vind ik vrij strak zitten bij onze dochter. https://www.hema.nl/19370721.html

5 maanden geleden

Die van zeeman zijn zeer geschikt!

5 maanden geleden

Reactie op Satori

Heb je deze van HEMA al geprobeerd? Die vind ik vrij strak zitten bij onze ...
Nee nog niet, over het algemeen past ze hema namelijk niet qua broeken

5 maanden geleden

Reactie op Lienworld

Helaas echt veel te groot

5 maanden geleden

Reactie op Suusxb

Nee nog niet, over het algemeen past ze hema namelijk niet qua broeken
Hey Suus, ik liep ook tegen hetzelfde probleem aan. Maar deze van de Hema zitten mooi aangesloten. Van de Zeeman geprobeerd en die waren veelte groot.

5 maanden geleden

Reactie op L1994

Hey Suus, ik liep ook tegen hetzelfde probleem aan. Maar deze van de Hema z ...
Ahh oke ga ik ze toch is proberen. Dankje!

5 maanden geleden

Reactie op L1994

Hey Suus, ik liep ook tegen hetzelfde probleem aan. Maar deze van de Hema z ...
Zijn het dan alleen de witte of ook de boxers met printje. Is dochterlief wel gevoelig voor namelijk 🥴

5 maanden geleden

Primark valt de 92 mee!

5 maanden geleden

Heb je de oplossing al gevonden? Hier ook echt mini billetjes. Korte broekjes heeft ze maat 68 nog aan. Alle onderbroekjes zakken weer van haar billen af.

5 maanden geleden

Reactie op Love3

Heb je de oplossing al gevonden? Hier ook echt mini billetjes. Korte broekj ...
Nee helaas nog niet. Heb nu onderbroekjes op temu besteld. Daar hadden ze maat 1-2 jaar en werd aangeraden door de opvang. Moeten nog binnenkomen. Ben benieuwd. Hier heeft ze korte broekjes inderdaad ook nog maar 68 aan

4 maanden geleden

Ook fan van die van hema. Ook al op shein besteld maar ja na die reportage over eventuele hormonen in de kledij.. Twijfels 🤭

4 maanden geleden

Reactie op Lienworld

jaaa en leuke printjes!

4 maanden geleden

Alles is helaas veel te groot. Mijn moeder heeft nu mini onderbroekjes gemaakt. Die zitten wel goed gelukkig.

4 maanden geleden

Die van temu passen wel goed. Zijn echt nog een stuk kleiner dan hema,zeeman, wibra etc. Liever bestel ik niet bij dit soort sites maar kon gewoon nergens wat passends vinden. Dus voor de zoekende mama’s temu maat 1-2 jaar

2 maanden geleden

Van de kik! Valt lekker smal